mp3 ekakin voice eka remove karanna puluwan software ekak dennakoo
prasannaf Well-known member May 15, 2006 5,244 483 83 42 thumpane Posts: 3,94157,97567 Jul 3, 2009 #1 mp3 ekakin voice eka remove karanna puluwan software ekak dennakoo
westpra Well-known member Mar 7, 2007 10,228 1,371 113 westend Jul 3, 2009 #5 meeta kalin math oya wage software wagayak try kara.. eth echchara sarthka ne..
prasannaf Well-known member May 15, 2006 5,244 483 83 42 thumpane Posts: 3,94157,97567 Jul 3, 2009 #6 help
OptiplexFx Member May 29, 2009 2,568 44 0 cyberspace Jul 3, 2009 #7 Oya wede echchara hondata karanna baa. Namuth samhara software walin poddak voice eka adu karala instruments wala sound eka prominent karanna puluwan. Namuth sampurnayenma remove karanna nam baa. Menna meka try karala balanna. Mang gawa thiyana Creative X-Fi driver software ekath ekka ena tool ekakinuth eka poddak karanna puluwan, namuth ee program eka wenama install karanna baa
Oya wede echchara hondata karanna baa. Namuth samhara software walin poddak voice eka adu karala instruments wala sound eka prominent karanna puluwan. Namuth sampurnayenma remove karanna nam baa. Menna meka try karala balanna. Mang gawa thiyana Creative X-Fi driver software ekath ekka ena tool ekakinuth eka poddak karanna puluwan, namuth ee program eka wenama install karanna baa