voice remove

OptiplexFx

Member
May 29, 2009
2,568
44
0
cyberspace
Oya wede echchara hondata karanna baa. Namuth samhara software walin poddak voice eka adu karala instruments wala sound eka prominent karanna puluwan. Namuth sampurnayenma remove karanna nam baa.

Menna meka try karala balanna.

Mang gawa thiyana Creative X-Fi driver software ekath ekka ena tool ekakinuth eka poddak karanna puluwan, namuth ee program eka wenama install karanna baa