kata use karana eka tama. wachana harabayak dala wede goda daganing. wena krama ne. me kale ena weda kohoma hari karapan. atharinna epa. gelawunoth aye loweth enne ne .????? කියන්නකෝ.මචංලා
Hourly rate kiyd kiyl decide krnne skill ekenda suddaFixed budget na
Hourly rate karanne
Uta athi nam nawaththuwa
Ona taram changes digatama kala, shalli $$$
Terun na suddaගාන කියපන්
කෙලින්ම බහිනවා පෙජ් එකක වැඩ ටිකක් නිකන් පොඩි message box එකක ගාණට.
cR kiuwe mokkd suddaUI design ekak karala ekata okkoma illana ewa dala approve karagena patan gannawa
eth changes enawanam free karanna barinam CR danawa
Pitarata suddonge weda genada meke katha wenne nattten local un genad suddahourely rate ganin wenma karanna deyak na. mama hadapu eka site ekak client hithena hithena parata wenas karanna kynwa matath epa wela hitiye uge backup waltama data iwarai. pages 4ka wordpress site ekak muge labbe edit karalama single backup file ekak dn 1GB+. mama oka uta kiwwa aye mula idala site eka hadannm patta fast wenwa kiyala. koheda u karanna denne na. mamath ekama eka alla alla inwa mata moko
lankwe un ekka hourely rate wda karanwanm budusaranaiPitarata suddonge weda genada meke katha wenne nattten local un genad sudda



යන ගාන කියපන් ඒ වගේ දෙයක් කරන්න.Hourly rate kiyd kiyl decide krnne skill ekenda sudda
Terun na sudda
cR kiuwe mokkd sudda
Pitarata suddonge weda genada meke katha wenne nattten local un genad sudda
munge papuwa palila mareilankwe un ekka hourely rate wda karanwanm budusaranai![]()
Local කටු මිට හැත්තගෙන් සල්ලි ගන්න උසාවි ගානෙ යන්න ඕන.lankwe un ekka hourely rate wda karanwanm budusaranai![]()
Change Request, customer ekka discuss karala ne UI eka hadanne, UI eka hadala customer balala approve unata passe customer kiyana onama modification ekak change request(CR) ekak wenawa, e customer request karana change eka current design ekata mona tharam effect ekak wenawada kiyana eka uda oyata change karana eka ho charge nokarana eka karanna puluwan, minor change walata nam godak welawata charge karanne naha, ewa ewi kiyala podi allocation ekak budget eken tiya ganna ona, customerta eka free karala denawa kiwama eyage hithath hodai ne, eth ape design change ekak wage loku change ekak wenawanam, oya eka customer ekka communicate karala e change ekata oyata yana budget eka wenama customerta danna puluwan, ehtakota e change eka karagannawada nadda kiyana eka customer thama decide karanna ona, oya berila, karanna kiwath awlak naha, oyata wenama pay karanawanecR kiuwe mokkd sudda