Web Family Plus ekath Reta Unlimited?

RandomGuy

Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Mitto Web Family Plus ekath re 12am passe Unlimited da?

    ඔන්න TV එකේ speed test එකක් කරලා දැම්මා. Apple TV OS එකේ speed test app එක දාල තියෙන්නෙ. මෙහෙ රෑටයි දවල්ටයි කියල නැහැ, කොහොමත් unlimited. speed එකත් consistent. බලලා වැලලියන් පොන්නයෝ.

     
    • Love
    Reactions: CaptainD

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,032
    15,517
    113
    New Zealand

    FIBRE UNLIMITED 50

    Unlimited Data
    ico-info-gray.svg

    Up to 60Mbps download speed & 30Mbps upload speed
    තොට කොයින්ද මෙව්වා
     
    Last edited: