Wedding Ring Help

Ramith_SL

Well-known member
  • May 4, 2017
    1,236
    530
    113
    Ratnapura
    මට වෙඩින් මුදු දෙකක් හදා ගන්න ඕනි.. කිසිම අදහසක් නෑ. 180000 කට වගේ හදා ගන්න පුළුවන් වෙයිද ? ක්‍රෙඩිට් කාඩ් ගෙවන්න පුළුවන් නම් හොදයි. හොද තැනක් කියන්න පුලුවන්ද? කැරට් 22 අව්ලක් නෑ නේද ?
     

    Ramith_SL

    Well-known member
  • May 4, 2017
    1,236
    530
    113
    Ratnapura
    Nadeeka Jewelry nm epa ❌❌❌
    Palliyaguruge Jewelry hodai
    Thanks mcn.. carrot 18 or 22

    Mata hithenne 180K walata nm bari wei machan. Usually groom ge ring eka 1 pawn wath wenna ona nathnam kadenna balanawa. 1 pawn wala price eka 160K wage wenawa and hadawanawata thawa gaanak add wei. me link eka reffer karanna price eka gana idea ekak ganna https://ideabeam.com/finance/rates/goldprice.php
    Thanks mcn.. ehema case ekakuth thiyanava neh..
    ------ Post added on Nov 7, 2022 at 10:22 PM
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    180 000 කට දෙකම බෑ බං.
    මනමාලයට පවුම් 3/4 ක් ඕනේ අඩුම
    මනමාලිට 1/2 ක් වත් ඕනේ. පවුම 160 ක් ගියත් ( ඔය කියන ගාණට ශොප්ස් වල නෑ බං පවුම) අඩුම දාලා හැදුවත් වැඩ කුලියත් එක්ක 220 ක් වත් යනවා අඩුම.
     

    Ramith_SL

    Well-known member
  • May 4, 2017
    1,236
    530
    113
    Ratnapura
    180ට බැරි වෙයි පුතෝ දෙකක් හදන්න ඔය ගානට කෙල්ලගෙ එක නම් හදාගන්න පුලුවන් වෙයි :baffled:
    240-260 vage yai neda

    180 000 කට දෙකම බෑ බං.
    මනමාලයට පවුම් 3/4 ක් ඕනේ අඩුම
    මනමාලිට 1/2 ක් වත් ඕනේ. පවුම 160 ක් ගියත් ( ඔය කියන ගාණට ශොප්ස් වල නෑ බං පවුම) අඩුම දාලා හැදුවත් වැඩ කුලියත් එක්ක 220 ක් වත් යනවා අඩුම.
    240-260 k vage yai neh credit card accepted neda hugak evaye
    ------ Post added on Nov 7, 2022 at 10:32 PM
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    240-260 k vage yai neh credit card accepted neda hugak evaye
    උඹට පවුමයි, ගෑණිට බාගයයි දාලා හැදුවොත් 260 ක් 270 ක් යාවි වැඩ කුලී එක්ක පවුම 160 ට ගන්න පුලුවන් නම්.

    පොඩ්ඩක් හිටපන් ක්‍රිස්මස් සීසන් වලට ක්‍රෙඩිට් කාඩ් ඔෆර්ස් එනවා වැඩ කුලියෙන් 50% off වගේ ඒවා. එතකන් ඉවසපන්.


     

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    18,998
    12,365
    113
    Behind u :p
    wedding card, band, arakku , mal sarasili, ali cake , wala cost cut karala oka hondata hadaganin,
    oka vitarai antimata ituru wenne,
    awilla yana un mona dunnath adayak kiyanawa , unta huka ganna kiyala rattaran badu tika hadaganin
     

    Ramith_SL

    Well-known member
  • May 4, 2017
    1,236
    530
    113
    Ratnapura
    උඹට පවුමයි, ගෑණිට බාගයයි දාලා හැදුවොත් 260 ක් 270 ක් යාවි වැඩ කුලී එක්ක පවුම 160 ට ගන්න පුලුවන් නම්.

    පොඩ්ඩක් හිටපන් ක්‍රිස්මස් සීසන් වලට ක්‍රෙඩිට් කාඩ් ඔෆර්ස් එනවා වැඩ කුලියෙන් 50% off වගේ ඒවා. එතකන් ඉවසපන්.
    Yep.. offer ekak balala kara gaththa nam hodai vage.. credit card eken ma installment valata hada gaththa nam danen naa..

    wedding card, band, arakku , mal sarasili, ali cake , wala cost cut karala oka hondata hadaganin,
    oka vitarai antimata ituru wenne,
    awilla yana un mona dunnath adayak kiyanawa , unta huka ganna kiyala rattaran badu tika hadaganin
    Ow ow ehema thama hithan inne.. gold valata viydam kalata padu naa dan hada gaththoth thama bandata passe venne naa
    ------ Post added on Nov 8, 2022 at 9:00 AM

    Nugegoda- Vougue Jewellers.. Balapan.. Unge badu quality. unuth patta hodai and genuine..
    ganath tikak adu karaganna puluwan..
    Thanks mcn.. sure thanakin hadanna oni..
    ------ Post added on Nov 8, 2022 at 9:01 AM

    Ganan balan nathuva oya magula hada ganin. Naththan noise cancellation thiyena headphone ekak ganna venava 😂 🤣🤣
    ------ Post added on Nov 8, 2022 at 9:02 AM