Wifi හරහා PC එක සමග File share කිරීමට ලේසි ක්‍රමයක්

qwee123

Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    ela ela macho.

    2222.png


    All tested work like a charm.
    :D:D

    Thanks.

    || TFS +++ ||

    කෝරලේමහත්තයා;19956533 said:

    :):) thnks machnla.
     

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    Mchn mama dan try kala
    ade file send karaddi data yanawa ne bng
    :eek::eek::confused::confused:

    :eek: :confused: Ai machan ehema kiwwe?.Umba data yanawa kiyala hituwe kohomada?... Data Connection and Wifi routers okkoma off karala try karapn mekata data yanne na bunz .. Sure ma Sure :yes::yes:
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    :eek: :confused: Ai machan ehema kiwwe?.Umba data yanawa kiyala hituwe kohomada?... Data Connection and Wifi routers okkoma off karala try karapn mekata data yanne na bunz .. Sure ma Sure :yes::yes:

    sorry sorry bro
    mage network meter eke mama dakke 600kbps wage speed eka kiyala :rofl:
    ethakota tikak confused una bng yako meka net eken down wenawada danne na kiyala :D
    ai balanakota 6000kbps gihila tiyenne :rofl:
    thnx again anyways mchng :D


    TMPDOODLE1459785325928.jpg
     

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    Uba Airdroid Try karala nethda?? :rolleyes:

    Try kara bn :) eke functions nam wadi thama. But eka Fully free ekak newe ne premium option ekak thiyanwa neda and mama hithanne File size limitation ekak thiyenawa.. mama methana kiwwe cheap awashya wade karaganna puluwan lesi widihak :)

    thanks macho, meken internet share kara ganna berida?
    No prbs ban easy ... Umbata pc eka haraha kisi awlak nathuwa Share karanna puluwan :yes::yes:
     

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    sorry sorry bro
    mage network meter eke mama dakke 600kbps wage speed eka kiyala :rofl:
    ethakota tikak confused una bng yako meka net eken down wenawada danne na kiyala :D
    ai balanakota 6000kbps gihila tiyenne :rofl:
    thnx again anyways mchng :D


    TMPDOODLE1459785325928.jpg
    :D ekane mata hithuna mokak hari awlak kiyala :)
     

    nimeshkd

    Well-known member
  • Jul 27, 2015
    1,707
    290
    83
    Neverland
    AIR DROID oita wada lesii mchn, app eka install kala, account eka haduwa, hostpot damma, dena IP eka ghawwa browser eke internet natiwa unath, access una phone ekata
     

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    AIR DROID oita wada lesii mchn, app eka install kala, account eka haduwa, hostpot damma, dena IP eka ghawwa browser eke internet natiwa unath, access una phone ekata

    Try kara bn :) eke functions nam wadi thama. But eka Fully free ekak newe ne premium option ekak thiyanwa neda and mama hithanne File size limitation ekak thiyenawa.. mama methana kiwwe cheap awashya wade karaganna puluwan lesi widihak :) And Mekatath Internet Oni na
    :):)
     

    I am Janitha

    Active member
  • Feb 11, 2016
    353
    72
    28
    Shareit software eka use karanda meeta wada lesei.

    Android- windows
    Windows- windows
    Android- ios
    ios-windows
    Android-android