ela ela macho.
![]()
All tested work like a charm.
Thanks.
|| TFS +++ ||
කෝරලේමහත්තයා;19956533 said:elaz +9

thnks machnla.Mchn mama dan try kala
ade file send karaddi data yanawa ne bng
![]()
Ai machan ehema kiwwe?.Umba data yanawa kiyala hituwe kohomada?... Data Connection and Wifi routers okkoma off karala try karapn mekata data yanne na bunz .. Sure ma Sure 

![]()
Ai machan ehema kiwwe?.Umba data yanawa kiyala hituwe kohomada?... Data Connection and Wifi routers okkoma off karala try karapn mekata data yanne na bunz .. Sure ma Sure
![]()



Uba Airdroid Try karala nethda??![]()
eke functions nam wadi thama. But eka Fully free ekak newe ne premium option ekak thiyanwa neda and mama hithanne File size limitation ekak thiyenawa.. mama methana kiwwe cheap awashya wade karaganna puluwan lesi widihak 
No prbs ban easy ... Umbata pc eka haraha kisi awlak nathuwa Share karanna puluwanthanks macho, meken internet share kara ganna berida?


sorry sorry bro
mage network meter eke mama dakke 600kbps wage speed eka kiyala
ethakota tikak confused una bng yako meka net eken down wenawada danne na kiyala
ai balanakota 6000kbps gihila tiyenne
thnx again anyways mchng![]()
![]()
ekane mata hithuna mokak hari awlak kiyala 
thanks macho, meken internet share kara ganna berida?
AIR DROID oita wada lesii mchn, app eka install kala, account eka haduwa, hostpot damma, dena IP eka ghawwa browser eke internet natiwa unath, access una phone ekata
Try kara bneke functions nam wadi thama. But eka Fully free ekak newe ne premium option ekak thiyanwa neda and mama hithanne File size limitation ekak thiyenawa.. mama methana kiwwe cheap awashya wade karaganna puluwan lesi widihak
And Mekatath Internet Oni na

