windows 8 help

amila1amila

Junior member
  • Oct 30, 2013
    288
    21
    18
    eeee bng mage lap eka boot wenne na.hard ekata kelawila wage.windows dannat ba.hard eka full format kranna wenawalu.hard eke anith partition wala tiyena files ganna widiyak kiyahnko bng.boot wenne nati hinda mukut kranna ba:nerd: