eeee bng mage lap eka boot wenne na.hard ekata kelawila wage.windows dannat ba.hard eka full format kranna wenawalu.hard eke anith partition wala tiyena files ganna widiyak kiyahnko bng.boot wenne nati hinda mukut kranna ba:nerd: