"Winter" ඇදුම් ගන්න හොද තැනක් කියපල්ලා!!!

Screw SL

Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    4,5 ? pissuda bota? -5,-10 wage yanawa :yes:
    මේ ඉන්නේ ලීඩ්ස් වල දෙයියෙක්.. කොලුව කියහන්කො ඔහේ මේ දව්ස්වල හැබැටම ඇදුම් ගනන්ද? අපේ ගැනිගේ ගුන්ඩුවක්ද දන්නෙ නැනේ.. මෙහෙන් ඔය වින්ටර් ඇදුම් හොයන්න ගියාම එපා වෙනවා බන්. ගිය පාර ගෙනාපුවත් දැන් අපේ එක්කෙනා දැලි වලන් අල්ලන්න අරගෙන.. දැන් ආයේ ගේන්නලු..
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,426
    2,142
    113
    Leeds, UK
    මේ ඉන්නේ ලීඩ්ස් වල දෙයියෙක්.. කොලුව කියහන්කො ඔහේ මේ දව්ස්වල හැබැටම ඇදුම් ගනන්ද? අපේ ගැනිගේ ගුන්ඩුවක්ද දන්නෙ නැනේ.. මෙහෙන් ඔය වින්ටර් ඇදුම් හොයන්න ගියාම එපා වෙනවා බන්. ගිය පාර ගෙනාපුවත් දැන් අපේ එක්කෙනා දැලි වලන් අල්ලන්න අරගෙන.. දැන් ආයේ ගේන්නලු..

    mehemai Lankawen aragena poddak shape wenna puluwan eth ithin mehem gannawa nam thama machan honda. Honda ekak machan £35 withara wenawa. Thawa oiyta wada ganan ewath thiyenawa machan eth £35 walata nam seethala enne nathi honda ekak ganna puluwan. MATALAN hari TKMax hari yaman. Primark walin ganna epa winter jackets.
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    mehemai Lankawen aragena poddak shape wenna puluwan eth ithin mehem gannawa nam thama machan honda. Honda ekak machan £35 withara wenawa. Thawa oiyta wada ganan ewath thiyenawa machan eth £35 walata nam seethala enne nathi honda ekak ganna puluwan. MATALAN hari TKMax hari yaman. Primark walin ganna epa winter jackets.

    තැන්ක්ස් මචන්..
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    මම ඉස්සර ලංකාවෙන් එනකොට ඇදුම් ගොඩක් ගේනවා. දැන් නම් එහෙම කරන්නේ නැහැ. මෙහෙ ඊට වඩා හොද තත්වයේ ඇදුම් ලංකාවේ ගානට වගේ ගන්න පුළුවන්. දැන් ලකාවේ ඇදුම් ඉස්සර වගේ අඩුවට නැහැ. කෑමබීම පවා. මට පිස්සු හැදෙනවා යන වියදම් වල හැටියට. canadawe වියදමම යනවා වගේ.
    ලන්කවෙන් ගන්නවානම් නුවරඑලිය පැත්තේ අඩුවට ගන්න පුලුවන්. හොදට හොයල ගන්න ඕනේ (පොඩි පොඩි upset තියෙනවා සමහරවිට). ඔඩෙල් නම් අස්ප ගනම්.
    හොදම දේ දැනට ලංකාවෙන් අඩුවට ඇදුම් ටිකක් අරගන්න (house of fashion unath kamak naha). winter එක ඉවර උනාම, ගොඩක් අඩුවට දානවා (50-70%) විතර. $100 විතර වෙන හොද ඇදුමක් $30-$40 ගන්න පුළුවන්. සමහරවෙලාවට clearance කියල කුණු කොල්ලෙට දානවා.
    මෙහෙ -20,-30C යනවා. මා අදින්නේ සමහරවෙලටව single-layer jacket (හොද ඒවා). මම හිතන්නේ නැහැ -5,-10 යනකොට double layer jacket ඕන කියල. ඕනේ නම් sweater එකක් අදාල උඩින් jacket එක දන්නා. -5,-10 කියන්නේ winter එකක්ද බන්?
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    ලංකාවේ බඩු වලට වඩා වෙන රටකින් ගන්න එක හොදයි බන්.ගාණත් එක සමානයි..දැන් ලංකාවේ බඩු අස්ප ගණන්.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    කුනු කම් නොකර එහෙන්ම ගනින් ඉතින්, මොකද මෙහෙ වින්ටර් ඇඳුම් විකුනන්න මෙහෙ වින්ටර් එකක් තියෙනවද? මෙහෙ තියෙන ඒව නුවරඑලියට නම් හොඳයි ඔන්න. :dull::dull::dull:
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,426
    2,142
    113
    Leeds, UK
    මම ඉස්සර ලංකාවෙන් එනකොට ඇදුම් ගොඩක් ගේනවා. දැන් නම් එහෙම කරන්නේ නැහැ. මෙහෙ ඊට වඩා හොද තත්වයේ ඇදුම් ලංකාවේ ගානට වගේ ගන්න පුළුවන්. දැන් ලකාවේ ඇදුම් ඉස්සර වගේ අඩුවට නැහැ. කෑමබීම පවා. මට පිස්සු හැදෙනවා යන වියදම් වල හැටියට. canadawe වියදමම යනවා වගේ.
    ලන්කවෙන් ගන්නවානම් නුවරඑලිය පැත්තේ අඩුවට ගන්න පුලුවන්. හොදට හොයල ගන්න ඕනේ (පොඩි පොඩි upset තියෙනවා සමහරවිට). ඔඩෙල් නම් අස්ප ගනම්.
    හොදම දේ දැනට ලංකාවෙන් අඩුවට ඇදුම් ටිකක් අරගන්න (house of fashion unath kamak naha). winter එක ඉවර උනාම, ගොඩක් අඩුවට දානවා (50-70%) විතර. $100 විතර වෙන හොද ඇදුමක් $30-$40 ගන්න පුළුවන්. සමහරවෙලාවට clearance කියල කුණු කොල්ලෙට දානවා.
    මෙහෙ -20,-30C යනවා. මා අදින්නේ සමහරවෙලටව single-layer jacket (හොද ඒවා). මම හිතන්නේ නැහැ -5,-10 යනකොට double layer jacket ඕන කියල. ඕනේ නම් sweater එකක් අදාල උඩින් jacket එක දන්නා. -5,-10 කියන්නේ winter එකක්ද බන්?

    Rataka pihitima anuwa temperature eka wenas wenawa machan. mama me umba danne nathnam kiyanne, Canada wala -40 giyata anik hama ratakama winter ekata ehema wenne naha(Winter eka thiyena ratawala). Specially England kiyanne Island ekak eka hinda godakma rasneth naha sithalath naha.
     

    yasas bandara

    Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    කොටුවේ Main street එකේ Dialog arcade එක ළඟින් ඇතුලට වෙන්න පොඩි කඩයක් තියනවා. බඩු ලාබයි...
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    මම ඉස්සර ලංකාවෙන් එනකොට ඇදුම් ගොඩක් ගේනවා. දැන් නම් එහෙම කරන්නේ නැහැ. මෙහෙ ඊට වඩා හොද තත්වයේ ඇදුම් ලංකාවේ ගානට වගේ ගන්න පුළුවන්. දැන් ලකාවේ ඇදුම් ඉස්සර වගේ අඩුවට නැහැ. කෑමබීම පවා. මට පිස්සු හැදෙනවා යන වියදම් වල හැටියට. canadawe වියදමම යනවා වගේ.
    ලන්කවෙන් ගන්නවානම් නුවරඑලිය පැත්තේ අඩුවට ගන්න පුලුවන්. හොදට හොයල ගන්න ඕනේ (පොඩි පොඩි upset තියෙනවා සමහරවිට). ඔඩෙල් නම් අස්ප ගනම්.
    හොදම දේ දැනට ලංකාවෙන් අඩුවට ඇදුම් ටිකක් අරගන්න (house of fashion unath kamak naha). winter එක ඉවර උනාම, ගොඩක් අඩුවට දානවා (50-70%) විතර. $100 විතර වෙන හොද ඇදුමක් $30-$40 ගන්න පුළුවන්. සමහරවෙලාවට clearance කියල කුණු කොල්ලෙට දානවා.
    මෙහෙ -20,-30C යනවා. මා අදින්නේ සමහරවෙලටව single-layer jacket (හොද ඒවා). මම හිතන්නේ නැහැ -5,-10 යනකොට double layer jacket ඕන කියල. ඕනේ නම් sweater එකක් අදාල උඩින් jacket එක දන්නා. -5,-10 කියන්නේ winter එකක්ද බන්?

    හිම තියෙනවා නම් ඒක Winter එකක් තමයි. උබ -20 ඉදලා පුරුදු නිසා -5 හේදි shirt එකක් ඇදලත් ඉන්න පුලුවන් ඇති නමුත් ලංකාව වගේ රශ්ණේ රටක ගොඩක් කාලයක් ඉදලා යන එකෙකුට -5 කියන්නෙත් ලොකු ශීතලක් විශේෂ්යෙන්ම කෙට්ටු නම්. කෙට්ටු එවුන්ට ශීතල දැනෙනවා වැඩියි මහත එවුන්ට වඩා මොකද වස්තුවක ස්කන්ධය අඩු වෙනකොට (එකම ද්‍රව්‍යය කියලා සැලකුවම) ඉක්මනින් වස්තුව සිසිලනය වෙන නිසා.
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    හිම තියෙනවා නම් ඒක Winter එකක් තමයි. උබ -20 ඉදලා පුරුදු නිසා -5 හේදි shirt එකක් ඇදලත් ඉන්න පුලුවන් ඇති නමුත් ලංකාව වගේ රශ්ණේ රටක ගොඩක් කාලයක් ඉදලා යන එකෙකුට -5 කියන්නෙත් ලොකු ශීතලක් විශේෂ්යෙන්ම කෙට්ටු නම්. කෙට්ටු එවුන්ට ශීතල දැනෙනවා වැඩියි මහත එවුන්ට වඩා මොකද වස්තුවක ස්කන්ධය අඩු වෙනකොට (එකම ද්‍රව්‍යය කියලා සැලකුවම) ඉක්මනින් වස්තුව සිසිලනය වෙන නිසා.

    මමත් හොදටම කෙට්ටුයි. මම කියන්න හැදුවේ double-layer jacket -5 වගේ යනවනම් අවශම නැහැ කියල . එත තමුන්ට හිතෙනවනම් හොදයි කියල ගත්තට කමක් නැහැ. ලංකාවේ ඔය වගේ jacket හොයාගන්න අමාරුයි (නුවරඑලිය වගේ). හීතලට layers ගැන හරි වැදගත්. sweater එකක් එක්ක හොද jacket එකක් අන්දනම් හරි.

    කවදාවත් හිතන්න එපා අපි සීතලට හුරු වෙනවා කියල. මුල් winter එක එච්චර දැනේනේ නැහැ (මට නම්). එට පස්සේ නම් සැහෙන දැනෙනවා.
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    මගේ ලගත් ලංකාවෙන් ගෙනාපු double layer jacket එකක් තියෙනවා. ඇතුලේ jacket එක sweater එකක් වගේ. වෙනසක් නැහැ.