jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,213
    113
    Wise balance eka LKR walin neda ada pennanne? Account registered country eke currency eken ada indala da pennanne? Umbalage kohomada?
     

    isuru_

    Well-known member
  • Apr 26, 2011
    1,622
    1,083
    113
    Wise balance eka LKR walin neda ada pennanne? Account registered country eke currency eken ada indala da pennanne? Umbalage kohomada?
    eka new feture ekak oyage parana account ekak nag forign currency eke dposit ekenma thiyanawa