වැදගත් - කරන්න නමේ දැනුවත් වෙන්න දැම්මේ සමහරු නිකන් දෙන තීම් , nulled තීම් දාන්න එපා , ලංකාවේ එවුන් ට දීලා වෙබ් හදා ගන්නකොට මේවා දාලා දෙන්න පුලුවන් එක නිසා හදලා ඉවර උනාට පස්සේ මේවා චෙක් කරගන්න.
තමන්ගේ සයිට් එකට මේක දාගෙන වැඩක් නෑ, Client කෙනක් ට කරන වැඩක් කියලා හිතන්න. Client Domain + Hosting දීලා හදපු සයිට් එක හොස්ට් කරන්න කියලා ඊට පස්සේ අවසාන ගෙවීම කරනම් කියලා හදිසියේවත් කරේ නැතිනම් මොකද වෙන්නේ ? ඒ ගැන කලින් හිතලා මකලා දාන්න සයිට් එක Backdoor එකක් දාලා දෙන්න වෙනවා
කෝඩ් එකක් තියෙනවා එක දාන්න ඕනේ Theme එකේ functions.php file එකේ ඇතුලට වීඩියෝ එකේ පෙන්වන කෝඩ් එක ඇතුළු කරන්න යටින්ම දාන්න එපා උඩින්ම දාන්න එපා මැදට වෙන්න දාන්න. එකේ User Name එකයි , Password එකයි දාන්න ඔයාගේ නමින් දාන්න එපා දාලා Save කරන්න එචරයි.
Address bar එකේ දීලා Run කරන්න Link එකක් තියෙනවා. ඒ Link එකට ගියාම ඒ වෙලවදීම Auto User Account එකක් Create වෙනවා අර සයිට් එකේ ඇතුලේ එකේ Username/Password වෙන්නේ අර කෝඩ් එකට දුන්න ඒවා දැන් සයිට් එකට ලොග් වෙලා වැඩේ දෙන්නයි තියෙන්නේ (ඒ User Account එක සයිට් එකේ අයිතිකාරයට හැදුනට පස්සේ පේනවා හැබැයි එක මකන්න බෑ පස්සේ)
මතක ඇතුව සයිට් එකෙන් ලොග් out වෙන්න කලින් අර කෝඩ් එකට අළුත් Username / Password එකක් දෙන්න ඊලග පාර එකෙන් ලොග් වෙන්න උනොත් කියලා
හැබැයි අරු Backup එකක් අරන් හිටියොත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ
Code - https://gist.githubusercontent.com/...c0c757c16a09e5274640cf2bb9f62f74/backdoor.php
මේ Plugin එක දාන්න අනිවාර්යෙන් මේකේ Settings එකක් තියෙනවා Enable කරන්න එතකොට. හොයාගන්න පුලුවන් සයිට් එකේ Edit කරලා තියෙන ඔකොම ෆයිල් https://wordpress.org/plugins/wordfence/ functions.php file එක Edit කළා නම් එකත් එයි එක Edit කරලා නම් අනිවාර්යෙන් බලන්න වෙනවා ඒ කෝඩ් එක දාලා ද කියලා හොයාගන්න බැරිනම් මගෙන් අහන්න හෙල්ප් කරන්නම්
තමන්ගේ සයිට් එකට මේක දාගෙන වැඩක් නෑ, Client කෙනක් ට කරන වැඩක් කියලා හිතන්න. Client Domain + Hosting දීලා හදපු සයිට් එක හොස්ට් කරන්න කියලා ඊට පස්සේ අවසාන ගෙවීම කරනම් කියලා හදිසියේවත් කරේ නැතිනම් මොකද වෙන්නේ ? ඒ ගැන කලින් හිතලා මකලා දාන්න සයිට් එක Backdoor එකක් දාලා දෙන්න වෙනවා
කෝඩ් එකක් තියෙනවා එක දාන්න ඕනේ Theme එකේ functions.php file එකේ ඇතුලට වීඩියෝ එකේ පෙන්වන කෝඩ් එක ඇතුළු කරන්න යටින්ම දාන්න එපා උඩින්ම දාන්න එපා මැදට වෙන්න දාන්න. එකේ User Name එකයි , Password එකයි දාන්න ඔයාගේ නමින් දාන්න එපා දාලා Save කරන්න එචරයි.
Address bar එකේ දීලා Run කරන්න Link එකක් තියෙනවා. ඒ Link එකට ගියාම ඒ වෙලවදීම Auto User Account එකක් Create වෙනවා අර සයිට් එකේ ඇතුලේ එකේ Username/Password වෙන්නේ අර කෝඩ් එකට දුන්න ඒවා දැන් සයිට් එකට ලොග් වෙලා වැඩේ දෙන්නයි තියෙන්නේ (ඒ User Account එක සයිට් එකේ අයිතිකාරයට හැදුනට පස්සේ පේනවා හැබැයි එක මකන්න බෑ පස්සේ)
මතක ඇතුව සයිට් එකෙන් ලොග් out වෙන්න කලින් අර කෝඩ් එකට අළුත් Username / Password එකක් දෙන්න ඊලග පාර එකෙන් ලොග් වෙන්න උනොත් කියලා
හැබැයි අරු Backup එකක් අරන් හිටියොත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ
Code - https://gist.githubusercontent.com/...c0c757c16a09e5274640cf2bb9f62f74/backdoor.php
මේ Plugin එක දාන්න අනිවාර්යෙන් මේකේ Settings එකක් තියෙනවා Enable කරන්න එතකොට. හොයාගන්න පුලුවන් සයිට් එකේ Edit කරලා තියෙන ඔකොම ෆයිල් https://wordpress.org/plugins/wordfence/ functions.php file එක Edit කළා නම් එකත් එයි එක Edit කරලා නම් අනිවාර්යෙන් බලන්න වෙනවා ඒ කෝඩ් එක දාලා ද කියලා හොයාගන්න බැරිනම් මගෙන් අහන්න හෙල්ප් කරන්නම්
Last edited:

