WSO2 සන්ජිවගේ පාර්ලිමේන්තුව

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ආ ආ පිළිවෙලට කුක්කෝ පිළිවෙලට

    උඹ මුලින්ම මෙහෙමනේ පුක දෙන්න ආවේ?



    සංජීවය හිඟමනේ ගිය කාලේ lkr අරන් වැඩක් තිබුනනේ පුතේ. සෝ එතන උඹ වැරදි මොකුත් දන්නේ නැතුව සංජීව වෙනුවෙන් පුක දෙන්න ආවේ කියල ඉස්සල්ල පිලි ගනින්කෝ :lol:

    mulin ubane kiwwe wikunaganna baruwa giya kiyala
    hari ubama kiyapanko LKR walin hari USD convert karala (2020 rate) amount ekai monawa wikunalada ganna giye kiyala :lol:
    uba nikan balan hitiya wage kiwwane, dan ubata uththara diganna bahane

    amount eka danagattata passe apita product tika echchara watinawada e gana aththada, madida kiyala api discuss karamuko
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    Yes CEO, business karayo perfect naha
    business karayo opportunists, CEO la assholes la wenawa

    but i had to disagree as i am confident that above mentioned company cannot make huge profits from subscriptions to the LK government and above company is not fully owned by single person just like rajapaksas :P
    හැබැයි ඉතින් මේක පොඩි wp website එකකට ලක්ෂ 120ක්‌ අරන් රජයට පොල්ල තියපු එවුන් ඉන්න රටක්.. ඔය මොකෙක් වුණත් ඕනවට වඩා ඉස්සරහට පැනගෙන එන්නේ ම මොකක්හරි වාසියක් plan ඒකක් හිතේ තියාගෙන.. අන්න ඒ plan එකට කෙලවුනා කියලා දැනුන ගමන් උන් එතනින් තොලොංචි වෙළා යනවා
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    mulin ubane kiwwe wikunaganna baruwa giya kiyala
    hari ubama kiyapanko LKR walin hari USD convert karala (2020 rate) amount ekai monawa wikunalada ganna giye kiyala :lol:
    uba nikan balan hitiya wage kiwwane, dan ubata uththara diganna bahane

    amount eka danagattata passe apita product tika echchara watinawada e gana aththada, madida kiyala api discuss karamuko

    amount නෙවෙයි මෝඩ කුක්කෝ උඹ ඔච්චර මෝඩද? :rofl:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    දැන් උඹ මෙහෙම කියනවනේ? 2020 මුල LKR වලින් වැඩක් තිබ්බනේ? ඒ කාලේ උඹලගේ දේවාලේ salary peg කරලා තිබ්බෙත් නෑනේ? ඒ කලේ fuel gas ගන්න සල්ලි නැති කමක් තිබ්බෙත් නෑනේ?

    එහෙනම් ගොබ්බයො උඹේ comment එක අදාලම නෑනේ? :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    හැබැයි ඉතින් මේක පොඩි wp website එකකට ලක්ෂ 120ක්‌ අරන් රජයට පොල්ල තියපු එවුන් ඉන්න රටක්.. ඔය මොකෙක් වුණත් ඕනවට වඩා ඉස්සරහට පැනගෙන එන්නේ ම මොකක්හරි වාසියක් plan ඒකක් හිතේ තියාගෙන.. අන්න ඒ plan එකට කෙලවුනා කියලා දැනුන ගමන් උන් එතනින් තොලොංචි වෙළා යනවා

    machan uba oya kiyapu de valid lankawa base karan inna podi company walata/business karana ayat
    ehema godak minissu karanne government eken tender eka aran sampurnayen wena company ekakata kiyala hadagannawa
    tender eka ganna commission gannawa 120laks unata website eka hadapu ekata kiyak hamba welada dannet naha

    ehenam minissu opensource project ekakata contribute kalath kiyay salli hari wasi balagena kala kiyala :rolleyes:

    me langadi ICTA board ekata Bhanuka Harischandra(@Bhanoob ) appoint una, dan poratath anathayo kiyay government project karanna wasiyak ganna set una kiyala :lol:

    amount නෙවෙයි මෝඩ කුක්කෝ උඹ ඔච්චර මෝඩද? :rofl:



    දැන් උඹ මෙහෙම කියනවනේ? 2020 මුල LKR වලින් වැඩක් තිබ්බනේ? ඒ කාලේ උඹලගේ දේවාලේ salary peg කරලා තිබ්බෙත් නෑනේ? ඒ කලේ fuel gas ගන්න සල්ලි නැති කමක් තිබ්බෙත් නෑනේ?

    එහෙනම් ගොබ්බයො උඹේ comment එක අදාලම නෑනේ? :lol:

    amount kiyanna bari nam monada wikunna giyapu product tika kiyannako
    mama amont eka hoyala dennam mokada kiyanne ? :lol:
    uba aduma gane project eke budget ekawath hoyala kiyanawada?

    Ubata common sense danne naha, foreign customers la inna companies walata USD walin income ganna eka wasiy mehe local projects walin LKR gannawata wada. oka freelance karana podi ekage idan enterprise wenakan dannawa
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    amount kiyanna bari nam monada wikunna giyapu product tika kiyannako
    mama amont eka hoyala dennam mokada kiyanne ? :lol:
    uba aduma gane project eke budget ekawath hoyala kiyanawada?

    Ubata common sense danne naha, foreign customers la inna companies walata USD walin income ganna eka wasiy mehe local projects walin LKR gannawata wada. oka freelance karana podi ekage idan enterprise wenakan dannawa

    පොන්නප්පු amount amount ගාන්නේ කට උත්තර නැතුව නේද? :rofl:

    සරල ප්‍රශ්නයක් අහන්නේ ඇයි බං උත්තර දෙන්න බය?

    2020 මුල LKR වලින් වැඩක් තිබ්බනේ? ඒ කාලේ උඹලගේ දේවාලේ salary peg කරලා තිබ්බෙත් නෑනේ? ඒ කලේ fuel gas ගන්න සල්ලි නැති කමක් තිබ්බෙත් නෑනේ? ඔව්/නෑ

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    පොන්නප්පු amount amount ගාන්නේ කට උත්තර නැතුව නේද? :rofl:

    සරල ප්‍රශ්නයක් අහන්නේ ඇයි බං උත්තර දෙන්න බය?

    2020 මුල LKR වලින් වැඩක් තිබ්බනේ? ඒ කාලේ උඹලගේ දේවාලේ salary peg කරලා තිබ්බෙත් නෑනේ? ඒ කලේ fuel gas ගන්න සල්ලි නැති කමක් තිබ්බෙත් නෑනේ? ඔව්/නෑ

    2022 godak software company salary peg kale already dollar income tiyana nisa
    2020 LKR walin income awe naha, e companies walata 2020 income aweth dollar habai mehema rupiyala depriacte une naha peg karanna tharam
    peg karana scene kiyanna awit ubama prove kala dollar income tiyana ewata LKR passe yanna oni naha kiyala

    dan ubata etanama therenawada dollar income tiyana companies walai LKR income tiyana companies walai, dollar income tiyagena benefit eka employees lata e benefit eka denne nathi company wala wenasa :P

    danwath nisa kiyapan balanna wikunanna giya product tikai amount ekai :lol: uba mulinma kiwwane ehema wikunanna giya kiyala
    ubata kamati nam LKR walinma kiyapanko
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    2022 godak software company salary peg kale already dollar income tiyana nisa
    2020 LKR walin income awe naha, e companies walata 2020 income aweth dollar habai mehema rupiyala depriacte une naha peg karanna tharam
    peg karana scene kiyanna awit ubama prove kala dollar income tiyana ewata LKR passe yanna oni naha kiyala

    dan ubata etanama therenawada dollar income tiyana companies walai LKR income tiyana companies walai, dollar income tiyagena benefit eka employees lata e benefit eka denne nathi company wala wenasa :P

    danwath nisa kiyapan balanna wikunanna giya product tikai amount ekai :lol: uba mulinma kiwwane ehema wikunanna giya kiyala
    ubata kamati nam LKR walinma kiyapanko

    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    hari dan bayila natiwa kelinma kiyannako 2020 monada wikunanna bari una products tika kiyala
    ube 1st comment ekama ubata defend karaganna baha wate yanawa :lol:

    uba boruwakne ban kiyawala tiyenne mechchara welawak
    2020 fuel genna salli tibba kiyala product susbcriptions walata USD million ganan denne naha
    ubata oka therum ganna bahane
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    hari dan bayila natiwa kelinma kiyannako 2020 monada wikunanna bari una products tika kiyala
    ube 1st comment ekama ubata defend karaganna baha wate yanawa :lol:

    uba boruwakne ban kiyawala tiyenne mechchara welawak
    2020 fuel genna salli tibba kiyala product susbcriptions walata USD million ganan denne naha
    ubata oka therum ganna bahane
    ඇයි බං උඹේ first post එක ගැන අහද්දී ලිස්සලා යන්නේ? එක්ක ඒක defend කරපන් නැත්තම් වැරදි කියල පිලිගනින් :rofl:
    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඇයි බං උඹේ first post එක ගැන අහද්දී ලිස්සලා යන්නේ? එක්ක ඒක defend කරපන් නැත්තම් වැරදි කියල පිලිගනින් :rofl:

    ubata me rathu patin kiyapu tika prove karaganna bari unu eke mama mokatada defend karanne :lol:
    mama antima para ahanne
    monada me products? kohetada wikunanne giye?

    eeta passe ewage subscription fees calculate kalama nikanma defend wenawa :lol: uba hithan innawa wage mewa wikunana products nemei, company ekaka CEO kenek duwan gihin subscription wikuna gattath next year idan cancel karannat puluwan. anemanda ubanam

    uba nikan ratthharan nawen dollar genawa wage talks denne

    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    ubata me rathu patin kiyapu tika prove karaganna bari unu eke mama mokatada defend karanne :lol:
    mama antima para ahanne
    monada me products? kohetada wikunanne giye?

    eeta passe ewage subscription fees calculate kalama nikanma defend wenawa :lol:
    ආපහු ලිස්සල යනවා ඊය බං :lol:

    උඹ ඒ පොස්ට් එකට දාපු reply එක තමයි මේ. නැතුව දැන් ඒ ටික skip කරලා වෙන මගුල් අහන්න එපා.

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    ඇයි බං එකට උත්තර දෙන්න ඔච්චර බය? :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ආපහු ලිස්සල යනවා ඊය බං :lol:

    උඹ ඒ පොස්ට් එකට දාපු reply එක තමයි මේ. නැතුව දැන් ඒ ටික skip කරලා වෙන මගුල් අහන්න එපා.





    ඇයි බං එකට උත්තර දෙන්න ඔච්චර බය? :rofl:

    itin ban uba products tika kiyapanko mulin
    mama eeta passe kiyannam owata uththara
    mokada uba products tika kiyanakan mata LKR amount eka kiyanna bahane :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    itin ban uba products tika kiyapanko mulin
    mama eeta passe kiyannam owata uththara
    mokada uba products tika kiyanakan mata LKR amount eka kiyanna bahane :lol:
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ. :rofl:

    උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව :lol:

    mama posts ganak dala kiwwane subscriptions walin labena LKR wedak naha kiyala
    uba eka piliganne naha, uba kiyanawa million ganan labenawa kiyala

    itin ehema labenawada nadda kiyana eka mata prove karanna products tika danaganna epeine
    uben eka ahuwama no answer, its the very first post of yours in this thread :lol:

    thread eke palaweni post ekama ubata defend karaganna bari una, etanin eka dapu posts okkoma wedak naha
    aparade math mulinma reply ekak danna tibbe, ehenam mechchara reply danna oni naha

    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:

    monada ban oya wikunanna giye products? kiyak witara kadanna try karanna athida? kohomada danagatte uba owa danagatte ?
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.

    There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.

    Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna
    same as 225ma epa... symptoms of a former pohottuwa voter.. utterly pointless, useless & unrealistic.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    mama posts ganak dala kiwwane subscriptions walin labena LKR wedak naha kiyala
    uba eka piliganne naha, uba kiyanawa million ganan labenawa kiyala

    itin ehema labenawada nadda kiyana eka mata prove karanna products tika danaganna epeine
    uben eka ahuwama no answer, its the very first post of yours in this thread :lol:

    thread eke palaweni post ekama ubata defend karaganna bari una, etanin eka dapu posts okkoma wedak naha
    aparade math mulinma reply ekak danna tibbe, ehenam mechchara reply danna oni naha



    monada ban oya wikunanna giye products? kiyak witara kadanna try karanna athida? kohomada danagatte uba owa danagatte ?

    කව්ද දැන් උඹෙන් subscriptions ගැන ඇහුවේ? ඇයි පුතේ මේ අනාථ වෙලා අදාළ නැති ඒවා කියවන්නේ :lol:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    මං අහන්නේ මෙච්චරයි බං එකට උත්තර දීපන්කො :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    කව්ද දැන් උඹෙන් subscriptions ගැන ඇහුවේ? ඇයි පුතේ මේ අනාථ වෙලා අදාළ නැති ඒවා කියවන්නේ :lol:





    මං අහන්නේ මෙච්චරයි බං එකට උත්තර දීපන්කො :rofl:

    itin ban uba sampurnayen boruwakne palaweni post eken dala tiyenne
    eka boruwa uda dapu replies wala prashna ahanawa
    mulin ube post eka prove, eka prove unot mage okkoma okkoma posts pacha wenawa :lol:

    ubata ube boruwa prove karanna bari nisa wate yanawa
    ubawa kawa hari hodatama rawattala
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    itin ban uba sampurnayen boruwakne palaweni post eken dala tiyenne
    eka boruwa uda dapu replies wala prashna ahanawa
    mulin ube post eka prove, eka prove unot mage okkoma okkoma posts pacha wenawa :lol:

    ubata ube boruwa prove karanna bari nisa wate yanawa
    උඹ ඒ පලවෙනි පොස්ට් එකට දාල තියන reply එක ගැනනේ මේ අහන්නේ. product මොනවද කියල නෙවෙයිනේ ඒකෙ අහල තියෙන්නේ :lol:

    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    මං අහන්නේ මෙච්චරයි බං එකට උත්තර දීපන්කො :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    උඹ ඒ පලවෙනි පොස්ට් එකට දාල තියන reply එක ගැනනේ මේ අහන්නේ. product මොනවද කියල නෙවෙයිනේ ඒකෙ අහල තියෙන්නේ :lol:





    මං අහන්නේ මෙච්චරයි බං එකට උත්තර දීපන්කො :rofl:

    mata okata uttara dunnata uba piliganne naha
    itin mata mage uttare defend karanna products tika danaganna oni
    ehema danagattama LKR/USD walin calculate karala balamu

    ube thread eke palaweni post eke products wikunanawa kiyanawa mama products monada ahanawa ubata awul yanawa :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    mata okata uttara dunnata uba piliganne naha
    itin mata mage uttare defend karanna products tika danaganna oni
    ehema danagattama LKR/USD walin calculate karala balamu

    නෑ නෑ product අවශ්‍ය නෑනේ 2020 ලංකාවට fuel ගේන්න බැරිකමක් තිබ්බද නැද්ද කියන්න :lol:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl: