mchan ebay eken gennanta aulak giye nadda bnaluthma eka slim eka. aluth ekak ganin habai eka mod karanna barida koheda. lankawe nam godak ganan. ebay eken ganin. mama aluthma 4GB slim ekak gatta okkoma 26 giye.
aluthma eka slim eka. aluth ekak ganin habai eka mod karanna barida koheda. lankawe nam godak ganan. ebay eken ganin. mama aluthma 4GB slim ekak gatta okkoma 26 giye.
mchan ebay eken gennanta aulak giye nadda bn
මචෝ මට ලින්ක් එක එවපන්කෝ ebay එකේ දවස් කීයකින් ආවද බඩු shipping කීයක් ගියාද?
custom eke nawatuna eth unta baba part ekak dammama hari. RS 450 tax gahuwe.
dan nam link eka natuwa athi machan. tikak kal aragena 3 weeks wage giya enna. shipping $20