lamaitada? un ooka bypass karanawa bn. over yanawanam mokakk hari karannaRouter Firewall එකෙ URL Filter එක වැඩ කරන්නෙ නෑ.![]()
![]()
![]()
පැලැස්තර වැඩේ නම් DNS වලින් පුළුවන්
Use the following DNS resolvers to block malware and adult content:
1.1.1.3
1.0.0.3
2606:4700:4700::1113
2606:4700:4700::1003
https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup/

ලමයින්ට නෙමෙ බන් මට.lamaitada? un ooka bypass karanawa bn. over yanawanam mokakk hari karanna

ඔව්mole awlak da yakoo adult site block karanne ?



මේක ට්රයි කලා DNS Settings මේ රවුටර් එකෙ නෑපැලැස්තර වැඩේ නම් DNS වලින් පුළුවන්
Use the following DNS resolvers to block malware and adult content:
1.1.1.3
1.0.0.3
2606:4700:4700::1113
2606:4700:4700::1003
https://developers.cloudflare.com/1.1.1.1/setup/


