මේක නම් අනිවා වෙනවා බං. උබේ ගෑනි අනිවා වෙන සූප්පුවක් උරනවා![]()
අක්කගෙම නංගි නේ
ane me ona hu....thak prithi wesak kiyala kelala arahan bn

yako..sira karanawanam marry karannam nam inne aath wela hitapan owata yanne natiwa. sada anatayek wenna epa wrong gihin.
දෙනකොට බැහැ කියන්න දුක නැද්ද බන් .Ochchara wala katha kiyawanna epa yako!!!

ඔකෙදි අක්ක ඉස්සර වුනොත් උඹත් සෙට් වෙනවා උඹෙ කතාවෙන් ඒක තේරෙනවා. හැබැයි පුතෝ උඹ ජීවිත කාලයක් උඹේ කෙල්ල එක්ක ඉන්න බලාපොරොත්තු වෙනවනම් කවදාවත් ඔය වැරැද්ද විතරක් කරන්න එපා. මොල බැහැල ගිය දවසෙ ඉදන් විදවන්න වෙනවා .
අපි මෙහෙම කරමු ඔය අක්කව අපිට අදුනවලා දීපන්කො ඉතුරු ටික අපි බලාගන්නම්....විහිලුවට කිව්වෙ ඔතනින් ඉක්මනට වෙන තැනකට පලයන්.
නොමිලේ කෑම බීම එ වගේම අඩු ගානත් එක්ක ඇනෙක්ස් එක නම් දාලා යන්න බෑඔව් ඒක තමයි හොදම වැඩේ. වෙන තැනකට පලයන්. බඩු අස්සේ ඉන්න එපා. උබත් අන්තිමට ඕක නිසා නොමග ගිහින් නතර වෙන්නේ.
deyyange pihitai male umba wenda inna massinagen pukata wedi kanna wage hadanne akkage miniha army eke neda.....![]()
akka ubata marisiyak denne kollo. parissan weyan
aniwa nangi tama testing 123 eka daanna kiyanna atte.
එක තමයි මටත් සැක අනේ මෙකගෙ බොරු බන් මූ පොඩි මානසික ආතල් එකක් ගන්නේ.
හා බොරු නම් කෑගල්ලෙ කොහෙද කියපන් මමත් ඉන්නෙ කෑගල්ලෙ තමයි.
kello wayasa yanakota ohoma tamai ban 25 penna gaman unta athal one iwasaganna be...man a/l kale idan danna kellek innawa mae lagadi idan dan ekita arinna kiyala mata berenna be.hemadama reta awisiila wada denawa..man mawa control karan inne..mata pregnant wela baya wela wage oya case walata mentaly duk widinna be.ubata kellawa one nan oka control karaganin...nattan dennatama arala dapan....
ආ..උබ ඉන්නවද?පත්තරේ දැක්කා කදුරුවෙල-කොළඹ බස් එකක් හැප්පිලා කියලා.මට හිතුනා ඒක උබේ වැඩක් වත්ද?කියලා.

අවුලක් නෑ බන් අක්ක ඔහොමනම් නංගි කොහොම ඇතිද.. උඹ බැන්ද කලෙක ඒකත් පිට යනවා අනිවා. එක නිසා අක්කගෙනුත් සැපක් ගනින්.



උබට ඔච්චරම අමාරු නම් ඒකි මතක් කරලා අතේ පාරක් ගහපන්.මොනා උනත් උබ ගැන ගොඩක් විශ්වාස කරලයි කෙල්ල එහෙම තැනක උබට ඉන්න දීලා තියෙන්නෙ.අක්කට අමාරු උනාට උබට මුකුත් කරන්න බෑ.අනිත් එක මිනිහෙකුත් ඉන්නවා අක්කට.මිනිහා උනත් ගෑනිවයි උබවයි විශ්වාස කරලා යන්නේ.අක්කාට හොදටම අමාරුවයි කියලා උබට සීන් එක දාන්න සෙට් උනු දවසකට උබ අක්කට කියලා දීපන් මේ වැඩේ වැරදි අක්කේ කියලා.තේරුම් කරලා දීපන්.බඩුව වගේ නන්ගිටයි අක්කටයි හුක හුක යන්නේ නැතුව.මොනා ද බන්?මේවා පොඩි පොඩි දේවල් වලින්ම බේර ගත්තේ නැත්තම් මීනි මැරුම් කේස්.අක්කගේ මිනිගා ගෑනිව මරයි.උබේ කෙල්ල රටේ මිනිස්සුන්ට මුන දෙන්න බැරුව ජීවිතේ නැති කරගනියි.අන්තිමට උබට වෙන්නේ අක්කයි නන්ගිගෙයි මලමිනි දිහා බලාගෙන අතේ ගහන්න තමා.

okkotama issella ayya moota camp ekakata dala gang bang parak danawa![]()















ඔය බෝඩිමේ තව කාමර නැද්ද බන් මට බෝඩිමක් ඕන කරලා තියෙනවා නවතින්න![]()
threesome![]()

nikan denawanam manna para hari bn![]()


lol uba wedi kanna yanne![]()

නිහඬ ගමනේ මේතරම් දුර
ඇවිද අපි එකවාගේ
මිහිරි මතකේ සැරිසරා ඔබ
නවාතැන් ගෙන දෑසේ
බඹර නාදේ ඇසෙන මානේ
රැඳෙනු මාගේ සුවඳ වාගේ..
![]()

මේ මොකද්ද මචන් eka thama, eye wenakan math hitye colombo wala.. ada indan math kegalle. hari koheda oya adress eka kiyapan
![]()
mu atal ekk ban ganne ape un puka iragena uta baninawa,,
u ewa balala pukenut ekka hina wenawa ati
yakune me scuvya wage atal dena porak![]()
ෆට්ට කමෙන්ට් ටික ඕයි,![]()

තවත් ආතල් දීමට දැමු ගොන් thread එකක් මව කරුණාවෙන් සලකන්න.

fattaine...
but parissamin..
![]()



මචන්ලා මම දැන් පදිංචි වෙලා ඉන්නේ මගේ කෑල්ලගේ අක්කා ගේ ඇනෙක්ස් එකක .මේකයි සීන් එක දැන් මම ඇවිත් මාස තුනක් විතර වෙනවා මට දැන් කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වෙලා තියෙන්නේ හිතක් කිව්වේ ලව් කරන්න නෙමෙයි වෙන දේකට .අක්කාගේ හස්බන්ඩ් චැඩ කරන්නේ ආමි එකේ මාසයකට දවස් දෙකක් තුනක් වගේ තමයි එන්නේත් අක්කගේ තනියට කවුරැත් නැති හින්දමයි මටම ඇනෙක්ස් එක සෙට් කරලා දුන්නේත් . දැන් නම් මට ඉවසන්න බැරි සයිස් එකක් තියෙන්නේ අක්කත් ලස්සනයි ගොඩක් .මමත් නිවාඩු දවස්වලට අක්කගේ ගෙදරමයි ඉන්නෙත් කැල්ලත් ඇවිත් ටිකක් වෙලා ඉදලා යනවා .අක්කත් මාර ෆිටි මාත් එක්ක දැන් ලගකදි ඉදලත් එයා මගේ අත එහෙම අල්ලනවා නිකම් හිතලා වගේ .මමත් ලොකු වෙනසක් පෙන්වන්නේ නෑ රෑට ටිවි බලන්න ගියාම එහෙම නියිට් ඩෙර්ස් එකක් ඇදන් ඉන්නේ උබල දන්නවනේ එහෙම දැක්කම මොන කොල්ලටද හැගිමක් ඇති වෙන්නේ නැත්තේ .ඉස්සර මෙහෙම ඉන්නේ නෑ. මම හිතන්නේ එයත් මගෙන් මොනව හරි ඉල්ලනවා වගේ දැන් ඊයේ රෑ කන්න ගියාම මගේ ලගින් වාඩි වුනා එකි ගේ කකුල මගේ කකුලේ ගෑවෙන විදියට ඉන්දලා හෙමිට කකුලෙන් අත ගෑව මට නිකම් මොනවද වුනා වගේ .මට තම හිතා ගන්න බෑ මොකද වුනේ කියලා මට තේරෙන විදියට නම් අක්කා මොල තද වෙලා ඉන්නේ මට ගේමට එන්ටර් වෙනන බයෙන් ඉන්නේ මෙකිගේ හිතේ එහෙම අදහස් නැතිද දන්නෙත් නෑ එහෙම වුනොත් මගේ ලව් එකටත් කෙලවෙනවා කුපාඩි කම් කරන්න ගියා කියලා .අනේ මන්ද මොනවා කරන්නද කියලා උබල හිතන්නේ මොකද්ද ? මේකිට මොනවා හරි ඔනේ වෙලාද මේ වගේ හැසිරෙන්නේ .
අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.































