කෝටිපතියෙක් වෙන්න ආස එවුන් වරෙල්ලා ...

GMC

Member
Sep 13, 2017
1,193
234
0
Smith500 vs Elakiriyans

uAEq1ep.gif

:lol::lol:
 

upulpdn

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    Views 20,440 ක් කියපංකෝ. මුගේ කෙරුවාව දැන් ලෝකප්‍රිසිද්ද ඇති.

    වීව්ස් ගාන වැඩිවෙනවා එකම කෙනා උනත් කීපවරක් එද්දි මම හිතන්නේ
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    වීව්ස් ගාන වැඩිවෙනවා එකම කෙනා උනත් කීපවරක් එද්දි මම හිතන්නේ

    ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.
    GMC 76
    WhyNot1 64
    Ridila™ 29
    The_Killer 25
    Thunderhawk 24
    Hyaenidae 23
    smith500 23
    kat4ever 19
    akshalikas 14
    bubble butt 9
    jmzsl 8
    shadow1 8
    skymicro 8
    Oli_Vili 7
    chami_84 6
    Capital_M 6
    arrow__ 6
    Thoppi_Chaminda 6
    inspiron 5
    nvhcc89 4
    upulpdn 4
    Dishta Didin 4
    Jack_Sparrow 4
    nlasasatha 4
    hi.dushan 3
    pradeeplk1025 3
    pavithra_uk 3
    Mr UNKNOWN 3
    miyuru4u 3
    AGSUPUN 3
    LazyLizard 3
    TV Series 2
    Rated_R 2
    dxx 2
    Heisenberg 2
    laknath123 2
    Indika Buddika 2
    genius,E=mc^2 2
    JohnSnow 2
    san2d3 2
    Gasa84 2
    KavindyaC 2
    aravinda145 2
    Mawathagama 2
    navinnuwan 1
    sanoka 1
    kingkusa 1
    maxguy1 1
    EnIgma001 1
    goooogle99 1
    shaminda peiris 1
    CloudX64 1
    slider_hash 1
    CustomerSupport 1
    Caps Lock 1
    Panditha 90 1
    khjinesh 1
    anilantha 1
    shw7 1
    erozan 1
    lankaq 1
    TakaTakas 1
    Dredd 1
    Ship Captain 1
    STU26015 1
    24X7 1
    slsal 1
    plw 1
    lilman 1
    tclanki 1
    all_most 1
    Sinhala King 1
    hitback 1
    ACHIK 1
    Vandetta 1
    MR BOLD 1
    aligamaya 1
    jay-shan 1
    dwpsg 1
    justinshady 1
    Chutybaba 1
    ghost99 1
    kotupala 1
    wasantha99 1
    saradha sss3 1
    ex-muslim Ahmed 1
    malith08 1
    wccryanrox 1
    a2mdb 1
    machan :D 1
    Friendly HACKER 1
    kavindu84 1
    AccountsBuwa 1
    NirmanDK 1
    somalal 1
    mafiya 1
    vihanga119 1
    RottenCOLT 1
    rocat90 1
    BadBlueGenius 1
    bulkhead 1
    mangoboy 1
    Terra Nova 1
    dilshan87 1
    Thilantdm 1
    Thilinacw 1
    myloo93 1
    Lejayange 1
    Rummy678 1
    SLHodahitha 1
    ransing 1
    anjula_snnyk 1
    Myth 1
    Crazyeranga 1
    signshop 1
    Voltage 1
    Tyrion_Lannister 1
    HSW 1
    Emoney_Help 1
    Fake Acc0unt 1
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.
    GMC 76
    WhyNot1 64
    Ridila™ 29
    The_Killer 25
    Thunderhawk 24
    Hyaenidae 23
    smith500 23
    kat4ever 19
    akshalikas 14
    bubble butt 9
    jmzsl 8
    shadow1 8
    skymicro 8
    Oli_Vili 7
    chami_84 6
    Capital_M 6
    arrow__ 6
    Thoppi_Chaminda 6
    inspiron 5
    nvhcc89 4
    upulpdn 4
    Dishta Didin 4
    Jack_Sparrow 4
    nlasasatha 4
    hi.dushan 3
    pradeeplk1025 3
    pavithra_uk 3
    Mr UNKNOWN 3
    miyuru4u 3
    AGSUPUN 3
    LazyLizard 3
    TV Series 2
    Rated_R 2
    dxx 2
    Heisenberg 2
    laknath123 2
    Indika Buddika 2
    genius,E=mc^2 2
    JohnSnow 2
    san2d3 2
    Gasa84 2
    KavindyaC 2
    aravinda145 2
    Mawathagama 2
    navinnuwan 1
    sanoka 1
    kingkusa 1
    maxguy1 1
    EnIgma001 1
    goooogle99 1
    shaminda peiris 1
    CloudX64 1
    slider_hash 1
    CustomerSupport 1
    Caps Lock 1
    Panditha 90 1
    khjinesh 1
    anilantha 1
    shw7 1
    erozan 1
    lankaq 1
    TakaTakas 1
    Dredd 1
    Ship Captain 1
    STU26015 1
    24X7 1
    slsal 1
    plw 1
    lilman 1
    tclanki 1
    all_most 1
    Sinhala King 1
    hitback 1
    ACHIK 1
    Vandetta 1
    MR BOLD 1
    aligamaya 1
    jay-shan 1
    dwpsg 1
    justinshady 1
    Chutybaba 1
    ghost99 1
    kotupala 1
    wasantha99 1
    saradha sss3 1
    ex-muslim Ahmed 1
    malith08 1
    wccryanrox 1
    a2mdb 1
    machan :D 1
    Friendly HACKER 1
    kavindu84 1
    AccountsBuwa 1
    NirmanDK 1
    somalal 1
    mafiya 1
    vihanga119 1
    RottenCOLT 1
    rocat90 1
    BadBlueGenius 1
    bulkhead 1
    mangoboy 1
    Terra Nova 1
    dilshan87 1
    Thilantdm 1
    Thilinacw 1
    myloo93 1
    Lejayange 1
    Rummy678 1
    SLHodahitha 1
    ransing 1
    anjula_snnyk 1
    Myth 1
    Crazyeranga 1
    signshop 1
    Voltage 1
    Tyrion_Lannister 1
    HSW 1
    Emoney_Help 1
    Fake Acc0unt 1

    adooo komada bn oma statistics balanne:shocked:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    adooo komada bn oma statistics balanne:shocked:

    ත්‍රිඩ් එකේ නමට ඉස්සරහින් තියන්නේ බං Replies ඒකේ අංක උඩ ක්ලික් කරපං.
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    200x200-000000-80-0-0.jpg

    coconut.jpg


    Pol Talks

    යාලුවනේ පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි.මට ජොබ් එකක් නැ.නිකම් ගෙදරට වෙලා ඉන්නේ.මට අක්කර 10ක විතර පොල් වත්තක් තියනවා.ඒකෙන් මාසෙට රුපියල් 50000ක් වගේ ආදායමක් එනවා.

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1650111

    මට ආදායම් එන්නේ මගේ පොල් වත්තෙන්..මාස දෙකකට සැරයක් පොල් කඩන්නේ.වාහනේ නඩත්තු කරගෙන.ගමනක් බිමනක් ගිහින්.කාටවත් නය නොවී ජීවත් වෙන්න ආදායමක් ඒකෙන් එනවා.තව ඉතින් අමතර ඔය පොඩි පොඩි වගාවල් එහෙමත් කරනවා..

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1831785

    මට පොල් වත්තක් තියනවා.

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1607208


    :lol::lol::lol:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    200x200-000000-80-0-0.jpg

    coconut.jpg


    Pol Talks

    යාලුවනේ පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි.මට ජොබ් එකක් නැ.නිකම් ගෙදරට වෙලා ඉන්නේ.මට අක්කර 10ක විතර පොල් වත්තක් තියනවා.ඒකෙන් මාසෙට රුපියල් 50000ක් වගේ ආදායමක් එනවා.

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1650111

    මට ආදායම් එන්නේ මගේ පොල් වත්තෙන්..මාස දෙකකට සැරයක් පොල් කඩන්නේ.වාහනේ නඩත්තු කරගෙන.ගමනක් බිමනක් ගිහින්.කාටවත් නය නොවී ජීවත් වෙන්න ආදායමක් ඒකෙන් එනවා.තව ඉතින් අමතර ඔය පොඩි පොඩි වගාවල් එහෙමත් කරනවා..

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1831785

    මට පොල් වත්තක් තියනවා.

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1607208


    :lol::lol::lol:

    :lol::lol::lol:
    අයියෝ සල්ලි. පට්ට යකෝ..
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    :lol::lol::lol:
    අයියෝ සල්ලි. පට්ට යකෝ..

    එකෙක් අහලා තිබ්බා ලේලන්ඩ් එකේ වැඩ කරන එකෙක් නැද්ද කියලා මං නුවන්ගේ නොම්මරේ දුන්නා. පොර කෝල් කරලා. :shocked:හොඳ වෙලාවට ෆෝන් ඕෆ්. නැත්තම් අරූ ලේලන්ඩ් එකක් විකුණන්නම අහගන්නවා. පව් බං op මට රෙප් දීලා තැංකූ කියලා තිබ්බා:lol:

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1835756
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    එකෙක් අහලා තිබ්බා ලේලන්ඩ් එකේ වැඩ කරන එකෙක් නැද්ද කියලා මං නුවන්ගේ නොම්මරේ දුන්නා. පොර කෝල් කරලා. :shocked:හොඳ වෙලාවට ෆෝන් ඕෆ්. නැත්තම් අරූ ලේලන්ඩ් එකක් විකුණන්නම අහගන්නවා. පව් බං op මට රෙප් දීලා තැංකූ කියලා තිබ්බා:lol:

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1835756

    :lol::lol: ඕකට දැන් කෝල් එකක් ආවත් රිං වෙනකොටම චූ යනවා ඇති බං.
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    :lol::lol: ඕකට දැන් කෝල් එකක් ආවත් රිං වෙනකොටම චූ යනවා ඇති බං.

    මේ දවස් ටිකේ මූට පිං සිද්ද වෙන්න කම්මැලිකම ගියා. ආයේ හෙට ඉඳන් වැඩ බං මේ පැත්තේ එන්න වෙන්නේ නෑ වැඩිය. පොර ෆෝන් එක දැක්කමත් හූ කියලා බය වෙනවා ඇති. තව පොටෝ නම් තියෙනවා දැම්මේ නෑ ඕකා වහ බොයි කියලා:lol:
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.
    GMC 76
    WhyNot1 64
    Ridila™ 29
    The_Killer 25
    Thunderhawk 24
    Hyaenidae 23
    smith500 23
    kat4ever 19
    akshalikas 14
    bubble butt 9
    jmzsl 8
    shadow1 8
    skymicro 8
    Oli_Vili 7
    chami_84 6
    Capital_M 6
    arrow__ 6
    Thoppi_Chaminda 6
    inspiron 5
    nvhcc89 4
    upulpdn 4
    Dishta Didin 4
    Jack_Sparrow 4
    nlasasatha 4
    hi.dushan 3
    pradeeplk1025 3
    pavithra_uk 3
    Mr UNKNOWN 3
    miyuru4u 3
    AGSUPUN 3
    LazyLizard 3
    TV Series 2
    Rated_R 2
    dxx 2
    Heisenberg 2
    laknath123 2
    Indika Buddika 2
    genius,E=mc^2 2
    JohnSnow 2
    san2d3 2
    Gasa84 2
    KavindyaC 2
    aravinda145 2
    Mawathagama 2
    navinnuwan 1
    sanoka 1
    kingkusa 1
    maxguy1 1
    EnIgma001 1
    goooogle99 1
    shaminda peiris 1
    CloudX64 1
    slider_hash 1
    CustomerSupport 1
    Caps Lock 1
    Panditha 90 1
    khjinesh 1
    anilantha 1
    shw7 1
    erozan 1
    lankaq 1
    TakaTakas 1
    Dredd 1
    Ship Captain 1
    STU26015 1
    24X7 1
    slsal 1
    plw 1
    lilman 1
    tclanki 1
    all_most 1
    Sinhala King 1
    hitback 1
    ACHIK 1
    Vandetta 1
    MR BOLD 1
    aligamaya 1
    jay-shan 1
    dwpsg 1
    justinshady 1
    Chutybaba 1
    ghost99 1
    kotupala 1
    wasantha99 1
    saradha sss3 1
    ex-muslim Ahmed 1
    malith08 1
    wccryanrox 1
    a2mdb 1
    machan :D 1
    Friendly HACKER 1
    kavindu84 1
    AccountsBuwa 1
    NirmanDK 1
    somalal 1
    mafiya 1
    vihanga119 1
    RottenCOLT 1
    rocat90 1
    BadBlueGenius 1
    bulkhead 1
    mangoboy 1
    Terra Nova 1
    dilshan87 1
    Thilantdm 1
    Thilinacw 1
    myloo93 1
    Lejayange 1
    Rummy678 1
    SLHodahitha 1
    ransing 1
    anjula_snnyk 1
    Myth 1
    Crazyeranga 1
    signshop 1
    Voltage 1
    Tyrion_Lannister 1
    HSW 1
    Emoney_Help 1
    Fake Acc0unt 1

    math beluwa 4 parak vtra habei comment nokalata
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113










    උඹ ඔහොම කරලා , GMC නිසා වහබොනවා කියලා , ඕකා ලියුමක් ලියලා වහ බීලා තිබුනොත් තමයි වැඩේ


    :P:P:P :lol::lol::rofl::rofl::rofl:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.

    මමම ඊයේ උදේ ඉඳන් සෑහෙන වතාවක් ආව ත්‍රෙඩ් එකට අලුත් ඕපදුප මොනවද බලන්න :P
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    උඹ ඔහොම කරලා , GMC නිසා වහබොනවා කියලා , ඕකා ලියුමක් ලියලා වහ බීලා තිබුනොත් තමයි වැඩේ


    :P:P:P :lol::lol::rofl::rofl::rofl:

    ඔය කුරුම්බා ගෙඩියේ වහද මන්දා:shocked:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    මේ දවස් ටිකේ මූට පිං සිද්ද වෙන්න කම්මැලිකම ගියා. ආයේ හෙට ඉඳන් වැඩ බං මේ පැත්තේ එන්න වෙන්නේ නෑ වැඩිය. පොර ෆෝන් එක දැක්කමත් හූ කියලා බය වෙනවා ඇති. තව පොටෝ නම් තියෙනවා දැම්මේ නෑ ඕකා වහ බොයි කියලා:lol:

    ඔව් බං. ඒ අතින් මූ අපිට දුන්නේ හොද ආතල් එකක්.
    මටත් හෙට ඉදලා වැඩ බං. ඒත් මේ ත්‍රෙඩ් එක දවසට පාරක් හරි බම්ප් කරන්න ඕනේ. නැත්තං අපරාදෙනේ බං අරූගේ කැප කිරීම