Views 20,440 ක් කියපංකෝ. මුගේ කෙරුවාව දැන් ලෝකප්රිසිද්ද ඇති.
වීව්ස් ගාන වැඩිවෙනවා එකම කෙනා උනත් කීපවරක් එද්දි මම හිතන්නේ
1ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.
GMC 76
WhyNot1 64
Ridila™ 29
The_Killer 25
Thunderhawk 24
Hyaenidae 23
smith500 23
kat4ever 19
akshalikas 14
bubble butt 9
jmzsl 8
shadow1 8
skymicro 8
Oli_Vili 7
chami_84 6
Capital_M 6
arrow__ 6
Thoppi_Chaminda 6
inspiron 5
nvhcc89 4
upulpdn 4
Dishta Didin 4
Jack_Sparrow 4
nlasasatha 4
hi.dushan 3
pradeeplk1025 3
pavithra_uk 3
Mr UNKNOWN 3
miyuru4u 3
AGSUPUN 3
LazyLizard 3
TV Series 2
Rated_R 2
dxx 2
Heisenberg 2
laknath123 2
Indika Buddika 2
genius,E=mc^2 2
JohnSnow 2
san2d3 2
Gasa84 2
KavindyaC 2
aravinda145 2
Mawathagama 2
navinnuwan 1
sanoka 1
kingkusa 1
maxguy1 1
EnIgma001 1
goooogle99 1
shaminda peiris 1
CloudX64 1
slider_hash 1
CustomerSupport 1
Caps Lock 1
Panditha 90 1
khjinesh 1
anilantha 1
shw7 1
erozan 1
lankaq 1
TakaTakas 1
Dredd 1
Ship Captain 1
STU26015 1
24X7 1
slsal 1
plw 1
lilman 1
tclanki 1
all_most 1
Sinhala King 1
hitback 1
ACHIK 1
Vandetta 1
MR BOLD 1
aligamaya 1
jay-shan 1
dwpsg 1
justinshady 1
Chutybaba 1
ghost99 1
kotupala 1
wasantha99 1
saradha sss3 1
ex-muslim Ahmed 1
malith08 1
wccryanrox 1
a2mdb 1
machan1
Friendly HACKER 1
kavindu84 1
AccountsBuwa 1
NirmanDK 1
somalal 1
mafiya 1
vihanga119 1
RottenCOLT 1
rocat90 1
BadBlueGenius 1
bulkhead 1
mangoboy 1
Terra Nova 1
dilshan87 1
Thilantdm 1
Thilinacw 1
myloo93 1
Lejayange 1
Rummy678 1
SLHodahitha 1
ransing 1
anjula_snnyk 1
Myth 1
Crazyeranga 1
signshop 1
Voltage 1
Tyrion_Lannister 1
HSW 1
Emoney_Help 1
Fake Acc0unt 1

adooo komada bn oma statistics balanne![]()
ත්රිඩ් එකේ නමට ඉස්සරහින් තියන්නේ බං Replies ඒකේ අංක උඩ ක්ලික් කරපං.
patta



![]()
![]()
Pol Talks
යාලුවනේ පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි.මට ජොබ් එකක් නැ.නිකම් ගෙදරට වෙලා ඉන්නේ.මට අක්කර 10ක විතර පොල් වත්තක් තියනවා.ඒකෙන් මාසෙට රුපියල් 50000ක් වගේ ආදායමක් එනවා.
http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1650111
මට ආදායම් එන්නේ මගේ පොල් වත්තෙන්..මාස දෙකකට සැරයක් පොල් කඩන්නේ.වාහනේ නඩත්තු කරගෙන.ගමනක් බිමනක් ගිහින්.කාටවත් නය නොවී ජීවත් වෙන්න ආදායමක් ඒකෙන් එනවා.තව ඉතින් අමතර ඔය පොඩි පොඩි වගාවල් එහෙමත් කරනවා..
http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1831785
මට පොල් වත්තක් තියනවා.
http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1607208
![]()



අයියෝ සල්ලි. පට්ට යකෝ..
හොඳ වෙලාවට ෆෝන් ඕෆ්. නැත්තම් අරූ ලේලන්ඩ් එකක් විකුණන්නම අහගන්නවා. පව් බං op මට රෙප් දීලා තැංකූ කියලා තිබ්බා
එකෙක් අහලා තිබ්බා ලේලන්ඩ් එකේ වැඩ කරන එකෙක් නැද්ද කියලා මං නුවන්ගේ නොම්මරේ දුන්නා. පොර කෝල් කරලා.හොඳ වෙලාවට ෆෝන් ඕෆ්. නැත්තම් අරූ ලේලන්ඩ් එකක් විකුණන්නම අහගන්නවා. පව් බං op මට රෙප් දීලා තැංකූ කියලා තිබ්බා
http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1835756

ඕකට දැන් කෝල් එකක් ආවත් රිං වෙනකොටම චූ යනවා ඇති බං.ඕකට දැන් කෝල් එකක් ආවත් රිං වෙනකොටම චූ යනවා ඇති බං.

ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.
GMC 76
WhyNot1 64
Ridila™ 29
The_Killer 25
Thunderhawk 24
Hyaenidae 23
smith500 23
kat4ever 19
akshalikas 14
bubble butt 9
jmzsl 8
shadow1 8
skymicro 8
Oli_Vili 7
chami_84 6
Capital_M 6
arrow__ 6
Thoppi_Chaminda 6
inspiron 5
nvhcc89 4
upulpdn 4
Dishta Didin 4
Jack_Sparrow 4
nlasasatha 4
hi.dushan 3
pradeeplk1025 3
pavithra_uk 3
Mr UNKNOWN 3
miyuru4u 3
AGSUPUN 3
LazyLizard 3
TV Series 2
Rated_R 2
dxx 2
Heisenberg 2
laknath123 2
Indika Buddika 2
genius,E=mc^2 2
JohnSnow 2
san2d3 2
Gasa84 2
KavindyaC 2
aravinda145 2
Mawathagama 2
navinnuwan 1
sanoka 1
kingkusa 1
maxguy1 1
EnIgma001 1
goooogle99 1
shaminda peiris 1
CloudX64 1
slider_hash 1
CustomerSupport 1
Caps Lock 1
Panditha 90 1
khjinesh 1
anilantha 1
shw7 1
erozan 1
lankaq 1
TakaTakas 1
Dredd 1
Ship Captain 1
STU26015 1
24X7 1
slsal 1
plw 1
lilman 1
tclanki 1
all_most 1
Sinhala King 1
hitback 1
ACHIK 1
Vandetta 1
MR BOLD 1
aligamaya 1
jay-shan 1
dwpsg 1
justinshady 1
Chutybaba 1
ghost99 1
kotupala 1
wasantha99 1
saradha sss3 1
ex-muslim Ahmed 1
malith08 1
wccryanrox 1
a2mdb 1
machan1
Friendly HACKER 1
kavindu84 1
AccountsBuwa 1
NirmanDK 1
somalal 1
mafiya 1
vihanga119 1
RottenCOLT 1
rocat90 1
BadBlueGenius 1
bulkhead 1
mangoboy 1
Terra Nova 1
dilshan87 1
Thilantdm 1
Thilinacw 1
myloo93 1
Lejayange 1
Rummy678 1
SLHodahitha 1
ransing 1
anjula_snnyk 1
Myth 1
Crazyeranga 1
signshop 1
Voltage 1
Tyrion_Lannister 1
HSW 1
Emoney_Help 1
Fake Acc0unt 1







ඔව් එව්නාට මුන් ටික ඔච්චර පාරක් ආයි ආයි එන්න නැතුව ඇතිනේ බං. හෙන ගෙස්ට්ලා තොගයක් අනිවා බලන්න ඇති.

උඹ ඔහොම කරලා , GMC නිසා වහබොනවා කියලා , ඕකා ලියුමක් ලියලා වහ බීලා තිබුනොත් තමයි වැඩේ
![]()
![]()

මේ දවස් ටිකේ මූට පිං සිද්ද වෙන්න කම්මැලිකම ගියා. ආයේ හෙට ඉඳන් වැඩ බං මේ පැත්තේ එන්න වෙන්නේ නෑ වැඩිය. පොර ෆෝන් එක දැක්කමත් හූ කියලා බය වෙනවා ඇති. තව පොටෝ නම් තියෙනවා දැම්මේ නෑ ඕකා වහ බොයි කියලා![]()