රෝසි ආච්චි;23520615 said:Mehetath na ban paandara 3 idan![]()
24 hours power eka deeganna bari ratak.

apita thiye bn kirulapane...game kohomada danne na

moko bn pandara 3 idan aharila...fan eka off wela ninda giye nadda?

මෙන්න දැන් එන ගාන 230v කෝ?
![]()
110V වලට බඩු වැඩනෙ..230V හොයන්න ගිහින් බොට ඔය ටිකත් නැතිවෙයි..
