something like thatඇයි ජනිත එනව කිව්වද![]()
Yanna puluwan ne highway eke?letters oneda?yana thanaka parissamen yanna machan,hamathanama dan Delta toffee thiyanawa![]()
mchn ikmanata kiyapan mae tike downsouth or negambo yanna puluwanda.check karanawada
Janitha outing ekakata katha karanawa broai janitha kotuwak penalada??
outing yanna quick help mokatada ban? sure ekata eki wena ekek ekka yanna athiJanitha outing ekakata katha karanawa bro
yanna nam puluwan machan cmb to ds,uwamanawakata witharak yanna,kokatath document ekak thibboth watnawaYanna puluwan ne highway eke?letters oneda?