Issara oya wage seen ekak unama api karapu hati..
ape PC ekata Dynamic Domain ekak danawa, Dyn / No IP eken,
ita passe Apache HTTP server eka Install karala, mokak hari image ekak host karnawa.
Router ekata Public IP ekak aragena, 80yi 443 yi port deka open karanawa
ita passe Image eka yawanawa uuta,
uu image eka baladdi, ape server eken image eka serve weddi Apache Log ekata enawa uge IP eka,
image eka nikamma yawanne nathuwa, Php wala podi scrpit ekak liyanawa, request ekath ekka ena okkoma data capture karaganna
specially User - agent String eka,
eken hoyagannawa, uge OS eka saha Device eka
----- ubata oni ochcharayi neh -------
api ita passe uge IP eka scan karanawa NMAP walin,
ita passe open port hoyagannawa,
80 open nam uge router eke Web ekata log wenawa,.
Default pass okkoma gahala balanawa,
bari unoth lankawe use karana hema router ekamama wage Auth Bypass karana widiya hoyan inne, Prolink wala Admin bypass ekak thibba, aye thibba TP-Link eke Setting file eka download karanna puluwan Rom-0 Vulnerability kiyala
eka Decompress karama Password eke Hash eka hoyagnna puluwan, HashCAT walin eka crack karanawa
ita passe uge Router eke IP table eka gannawa TELNET eken, ho SSH walin ethanin hoyagannawa, DHCP Pool eke thiyena IP tika.
ethanin hoyagannawa uu inna PC eka
ekaata DMZ eken hari NAT eken hari foward karanawa PORT okkoma,
ita passe METASPOLIT walin hack karanawa uge PC eka, godak welawata 0 day Script walin,
passe e dawas wala thibba hodama Trojen eka DarckComment RAT eka (Tramviewer wage ekak but Invicible) eka install karanawa uge pc eke,,,
ita passe Firewall / Defender ekata detect wenne nathi wenna Registry ekata Exclutions enter karanwa Remote Shell ekak aran,
ita passe uge pc eke thiyena ugei kellagei jigi jigi photo tika pawa api ussanawa, Browsser eke save karala thiyena password ussanawa
keylogger ekak danawa uu type karana okkoma hoyaganna puluwan wenna..
passe browser ekata adala hema file ekakma coockies okkoma ussala ape VM ekaka thiyena Browser ekakata dagannawa,
thawa athal wada kotoyayi...
eka parak ohoma mama danna kellek ge account ekakata Phishing attack ekak deela, ekita help karanna ohoma mama uuwa hack kara,,
uge desktop eke thibba lankawe accounts 1000 kata eha, okkoma phishing karala nisa, pw change karala wath na, lankawe niliyo models la hoya hoya mu hack karala thibbe, ewage nam sara bara dewal thibba