IP Address

Sea1men

Well-known member
  • Oct 25, 2015
    889
    414
    63
    හදේ
    IP එක හොයාගත්ත ඊට පස්සෙ මොකක්ද කරන්න බලාපොරොත්තුව.
    ඒක අයිති එකා හොයන් උගේ හොම්බ තලන්න. ඌ ෆේක් එකක් හදන් ජරා වැඩ කරනවා අහින්සක මිනිස්සුන්ව අල්ලලා. ඒක තමයි බලාපොරොත්තුව
     

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    ඒක අයිති එකා හොයන් උගේ හොම්බ තලන්න. ඌ ෆේක් එකක් හදන් ජරා වැඩ කරනවා අහින්සක මිනිස්සුන්ව අල්ලලා. ඒක තමයි බලාපොරොත්තුව
    හොයා ගත්තත් location ???
     
    • Like
    Reactions: Kalegana

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,303
    24,501
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    Ip eka vitharai one machn danata. Eka tibuna nm hodatama athi.uba dannava nm kramayak kiyapn hoya ganna
    ip එක හොයගන්නෙ නැතිව වෙන වැඩක් කරල ගේමක් දෙන්න. ip එක හොයාගන්න ඔච්චර වහක් කන එකේ එතනින් එහාට කරගන්න බැරි වෙයි.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Sea1men

    Well-known member
  • Oct 25, 2015
    889
    414
    63
    හදේ
    ip එක හොයගන්නෙ නැතිව වෙන වැඩක් කරල ගේමක් දෙන්න. ip එක හොයාගන්න ඔච්චර වහක් කන එකේ එතනින් එහාට කරගන්න බැරි වෙයි.
    Mona vage wadakda machn. Mokak hari kamak ne mata me wade kara ganna tibuna nm athi bn
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,173
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    Issara oya wage seen ekak unama api karapu hati..

    ape PC ekata Dynamic Domain ekak danawa, Dyn / No IP eken,
    ita passe Apache HTTP server eka Install karala, mokak hari image ekak host karnawa.
    Router ekata Public IP ekak aragena, 80yi 443 yi port deka open karanawa

    ita passe Image eka yawanawa uuta,

    uu image eka baladdi, ape server eken image eka serve weddi Apache Log ekata enawa uge IP eka,

    image eka nikamma yawanne nathuwa, Php wala podi scrpit ekak liyanawa, request ekath ekka ena okkoma data capture karaganna
    specially User - agent String eka,

    eken hoyagannawa, uge OS eka saha Device eka

    ----- ubata oni ochcharayi neh -------

    api ita passe uge IP eka scan karanawa NMAP walin,
    ita passe open port hoyagannawa,
    80 open nam uge router eke Web ekata log wenawa,.
    Default pass okkoma gahala balanawa,

    bari unoth lankawe use karana hema router ekamama wage Auth Bypass karana widiya hoyan inne, Prolink wala Admin bypass ekak thibba, aye thibba TP-Link eke Setting file eka download karanna puluwan Rom-0 Vulnerability kiyala

    eka Decompress karama Password eke Hash eka hoyagnna puluwan, HashCAT walin eka crack karanawa

    ita passe uge Router eke IP table eka gannawa TELNET eken, ho SSH walin ethanin hoyagannawa, DHCP Pool eke thiyena IP tika.

    ethanin hoyagannawa uu inna PC eka

    ekaata DMZ eken hari NAT eken hari foward karanawa PORT okkoma,

    ita passe METASPOLIT walin hack karanawa uge PC eka, godak welawata 0 day Script walin,

    passe e dawas wala thibba hodama Trojen eka DarckComment RAT eka (Tramviewer wage ekak but Invicible) eka install karanawa uge pc eke,,,

    ita passe Firewall / Defender ekata detect wenne nathi wenna Registry ekata Exclutions enter karanwa Remote Shell ekak aran,

    ita passe uge pc eke thiyena ugei kellagei jigi jigi photo tika pawa api ussanawa, Browsser eke save karala thiyena password ussanawa

    keylogger ekak danawa uu type karana okkoma hoyaganna puluwan wenna..

    passe browser ekata adala hema file ekakma coockies okkoma ussala ape VM ekaka thiyena Browser ekakata dagannawa,

    thawa athal wada kotoyayi...

    eka parak ohoma mama danna kellek ge account ekakata Phishing attack ekak deela, ekita help karanna ohoma mama uuwa hack kara,,

    uge desktop eke thibba lankawe accounts 1000 kata eha, okkoma phishing karala nisa, pw change karala wath na, lankawe niliyo models la hoya hoya mu hack karala thibbe, ewage nam sara bara dewal thibba :D
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,530
    10,377
    113
    Issara oya wage seen ekak unama api karapu hati..

    ape PC ekata Dynamic Domain ekak danawa, Dyn / No IP eken,
    ita passe Apache HTTP server eka Install karala, mokak hari image ekak host karnawa.
    Router ekata Public IP ekak aragena, 80yi 443 yi port deka open karanawa

    ita passe Image eka yawanawa uuta,

    uu image eka baladdi, ape server eken image eka serve weddi Apache Log ekata enawa uge IP eka,

    image eka nikamma yawanne nathuwa, Php wala podi scrpit ekak liyanawa, request ekath ekka ena okkoma data capture karaganna
    specially User - agent String eka,

    eken hoyagannawa, uge OS eka saha Device eka

    ----- ubata oni ochcharayi neh -------

    api ita passe uge IP eka scan karanawa NMAP walin,
    ita passe open port hoyagannawa,
    80 open nam uge router eke Web ekata log wenawa,.
    Default pass okkoma gahala balanawa,

    bari unoth lankawe use karana hema router ekamama wage Auth Bypass karana widiya hoyan inne, Prolink wala Admin bypass ekak thibba, aye thibba TP-Link eke Setting file eka download karanna puluwan Rom-0 Vulnerability kiyala

    eka Decompress karama Password eke Hash eka hoyagnna puluwan, HashCAT walin eka crack karanawa

    ita passe uge Router eke IP table eka gannawa TELNET eken, ho SSH walin ethanin hoyagannawa, DHCP Pool eke thiyena IP tika.

    ethanin hoyagannawa uu inna PC eka

    ekaata DMZ eken hari NAT eken hari foward karanawa PORT okkoma,

    ita passe METASPOLIT walin hack karanawa uge PC eka, godak welawata 0 day Script walin,

    passe e dawas wala thibba hodama Trojen eka DarckComment RAT eka (Tramviewer wage ekak but Invicible) eka install karanawa uge pc eke,,,

    ita passe Firewall / Defender ekata detect wenne nathi wenna Registry ekata Exclutions enter karanwa Remote Shell ekak aran,

    ita passe uge pc eke thiyena ugei kellagei jigi jigi photo tika pawa api ussanawa, Browsser eke save karala thiyena password ussanawa

    keylogger ekak danawa uu type karana okkoma hoyaganna puluwan wenna..

    passe browser ekata adala hema file ekakma coockies okkoma ussala ape VM ekaka thiyena Browser ekakata dagannawa,

    thawa athal wada kotoyayi...

    eka parak ohoma mama danna kellek ge account ekakata Phishing attack ekak deela, ekita help karanna ohoma mama uuwa hack kara,,

    uge desktop eke thibba lankawe accounts 1000 kata eha, okkoma phishing karala nisa, pw change karala wath na, lankawe niliyo models la hoya hoya mu hack karala thibbe, ewage nam sara bara dewal thibba :D
    Shanumdrie kaallage ehema leak hambunoth mata evapan harida. Hum.
     

    DJ-AsAnka

    Well-known member
  • Aug 1, 2010
    2,047
    408
    83
    MetaVerse
    babiato.co
    මචන් කාගෙ හරි IP Address එක හොයා ගන්න තියෙන ක්‍රම මොනවද?
    https://grabify.link/

    Try this

    ita passe uge pc eke thiyena ugei kellagei jigi jigi photo tika pawa api ussanawa, Browsser eke save karala thiyena password ussanawa
    kariya :lol:
    ------ Post added on Aug 26, 2022 at 11:19 PM