Aaah
Widinna widinna
ඉල්ලපු පමාවෙන්ම සොලොට දීල පුක ඇඹරෙන්න.


LolExtremely important notice:
මෙහෙමයි මට කියන්න තියෙන්නේ උබලා ඔය කොරියන් ජපන් උන්ගෙන් ලමයි හදා ගන්න නම් එපා උබලා ගෙ ලමයි payya කොට වෙලා ඉපදුනහම ලෝකේ pai measurement stats වලට ඕවා එකතු වෙලා අහු වෙන්නේ ලංකාවේ උන්ගෙ කොටයි කියල
Hikuwata කමක් නෑ ලමයි හදන්න යන්න එපා මෝඩ sinhallu. අන්තිමට අපිට suddiyek talk කරන්න ගියහම උන් අපි දිහා බලන්නේ as පුංචි කරල ahi bam එකතු කරල
Repost huththo.දන්නේ නැති හුත්තවල් නොකිය ඉදපන් හුත්තෝ![]()
වැඩක් නෑනේ පොන්නයෝ කොච්චර දැම්මත් උබ වගේ ලොල්ලෝ දන්නේ නෑනේRepost huththo.
තොට කලින් 10 පාරක් විතර ඕක elakiri එකේ වැටුන.
තෝ වගේ උං stats වලට contribute කරපුවා ම ඕක තමයි වෙන්නෙ
දන්නේ මෙච්චරයි ponnayoවැඩක් නෑනේ පොන්නයෝ කොච්චර දැම්මත් උබ වගේ ලොල්ලෝ දන්නේ නෑනේ.
Average බලන්නේ නැතුව වෙන බලන්න විදියක් තියනවද පොන්නයෝ?දන්නේ මෙච්චරයි ponnayo
stats වලට ඔහොම උනේ උඹ වගේ උන් හින්දා කියල
Korean උන්ට ඔය stats වල size උන් hukanna ඕනේ නෑ hikuwata කමක්නෑ . ඉතුරු size එවුන් ටික ට කිව්වෙ. උන්ගෙ blood line එක clean වෙනව.
උඹ ගෙ පරිනාමය ගැන මොලයක් නෑ payyath පරිනාමය වෙලා නෑ
Average කියන math එක දන්නෙත් නෑ ponnaya
මං මොනා කරන්නද බං ඒකට?
Average බලන්නේ නැතුව වෙන බලන්න විදියක් තියනවද පොන්නයෝ?![]()

ඇයි පොන්නයෝ බැරි ? තෝ දෙකට නැමිලා බලපන්![]()
තෝ පට්ටි දැම්මම තෝ වගේ පයි කොට උං හැදෙනවා!
එතකොට ලංකාවේ උන්ගේ average තව පහල බහිනවා!
අපි ට රෙද්ද උස්සන ගෑනු වැඩි නිසා අපි ළමයි හදන්නේ නැතුව ආතල් ගන්නවා එතකොට ලොකු පය්යවල් average එකට එන්නේ නෑ.
තොපි වගේ පයි කොට උන් හින්ද වෙන දේ දැන් වත් තේරුනාද පයිකොට පට්ටි හරකාට![]()