චංගුමී මේ අහන්න... එක පා...ර මා මරන්න (විදලා)

Gingy

Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    Aaah
    Widinna widinna
    Grays-Harbor-Dog-Shot-with-Arrow-1494891466701-9471255-ver1-0.jpg
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Extremely important notice:
    මෙහෙමයි මට කියන්න තියෙන්නේ උබලා ඔය කොරියන් ජපන් උන්ගෙන් ලමයි හදා ගන්න නම් එපා උබලා ගෙ ලමයි payya කොට වෙලා ඉපදුනහම ලෝකේ pai measurement stats වලට ඕවා එකතු වෙලා අහු වෙන්නේ ලංකාවේ උන්ගෙ කොටයි කියල :angry::mad:

    Hikuwata කමක් නෑ ලමයි හදන්න යන්න එපා මෝඩ sinhallu. අන්තිමට අපිට suddiyek talk කරන්න ගියහම උන් අපි දිහා බලන්නේ as පුංචි කරල
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    Extremely important notice:
    මෙහෙමයි මට කියන්න තියෙන්නේ උබලා ඔය කොරියන් ජපන් උන්ගෙන් ලමයි හදා ගන්න නම් එපා උබලා ගෙ ලමයි payya කොට වෙලා ඉපදුනහම ලෝකේ pai measurement stats වලට ඕවා එකතු වෙලා අහු වෙන්නේ ලංකාවේ උන්ගෙ කොටයි කියල

    Hikuwata කමක් නෑ ලමයි හදන්න යන්න එපා මෝඩ sinhallu. අන්තිමට අපිට suddiyek talk කරන්න ගියහම උන් අපි දිහා බලන්නේ as පුංචි කරල ahi bam එකතු කරල
    Lol

    Sri lankan average size - 10.18 cm
    South korea average size - 10.80 cm
    Japan average size - 12.6 cm

    දන්නේ නැති හුත්තවල් නොකිය ඉදපන් හුත්තෝ😂.බිජ්ජ කොටම රටවල් 10 අතර ලංකාව ඉන්නවා😂.ඔය කියපු රටවල් දෙකටම වඩා ලංකාවේ උන්ගේ බිජ්ජ පොඩී😂.

    https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country
     
    • Like
    Reactions: Gingy

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    දන්නේ නැති හුත්තවල් නොකිය ඉදපන් හුත්තෝ😂
    Repost huththo.
    තොට කලින් 10 පාරක් විතර ඕක elakiri එකේ වැටුන.

    තෝ වගේ උං stats වලට contribute කරපුවා ම ඕක තමයි වෙන්නෙ
     
    • Dislike
    Reactions: J Starlin

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    Repost huththo.
    තොට කලින් 10 පාරක් විතර ඕක elakiri එකේ වැටුන.

    තෝ වගේ උං stats වලට contribute කරපුවා ම ඕක තමයි වෙන්නෙ
    වැඩක් නෑනේ පොන්නයෝ කොච්චර දැම්මත් උබ වගේ ලොල්ලෝ දන්නේ නෑනේ😂.
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    වැඩක් නෑනේ පොන්නයෝ කොච්චර දැම්මත් උබ වගේ ලොල්ලෝ දන්නේ නෑනේ😂.
    දන්නේ මෙච්චරයි ponnayo
    stats වලට ඔහොම උනේ උඹ වගේ උන් හින්දා කියල

    Korean උන්ට ඔය stats වල size උන් hukanna ඕනේ නෑ hikuwata කමක්නෑ . ඉතුරු size එවුන් ටික ට කිව්වෙ. උන්ගෙ blood line එක clean වෙනව.
    උඹ ගෙ පරිනාමය ගැන මොලයක් නෑ payyath පරිනාමය වෙලා නෑ :D
    Average කියන math එක දන්නෙත් නෑ ponnaya
    මං මොනා කරන්නද බං ඒකට?
     
    • Dislike
    Reactions: J Starlin

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    දන්නේ මෙච්චරයි ponnayo
    stats වලට ඔහොම උනේ උඹ වගේ උන් හින්දා කියල

    Korean උන්ට ඔය stats වල size උන් hukanna ඕනේ නෑ hikuwata කමක්නෑ . ඉතුරු size එවුන් ටික ට කිව්වෙ. උන්ගෙ blood line එක clean වෙනව.
    උඹ ගෙ පරිනාමය ගැන මොලයක් නෑ payyath පරිනාමය වෙලා නෑ :D
    Average කියන math එක දන්නෙත් නෑ ponnaya
    මං මොනා කරන්නද බං ඒකට?
    Average බලන්නේ නැතුව වෙන බලන්න විදියක් තියනවද පොන්නයෝ? 😂 තොටයි ගනන් බැරි බූරුවා average කියන එක බලන් වරෙන්😂.
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Average බලන්නේ නැතුව වෙන බලන්න විදියක් තියනවද පොන්නයෝ? 😂

    ඇයි පොන්නයෝ බැරි ? තෝ දෙකට නැමිලා බලපන් :lol: :lol:

    තෝ පට්ටි දැම්මම තෝ වගේ පයි කොට උං හැදෙනවා!
    එතකොට ලංකාවේ උන්ගේ average තව පහල බහිනවා!

    අපි ට රෙද්ද උස්සන ගෑනු වැඩි නිසා අපි ළමයි හදන්නේ නැතුව ආතල් ගන්නවා එතකොට ලොකු පය්යවල් average එකට එන්නේ නෑ.

    තොපි වගේ පයි කොට උන් හින්ද වෙන දේ දැන් වත් තේරුනාද පයිකොට පට්ටි හරකාට :rofl:
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    ඇයි පොන්නයෝ බැරි ? තෝ දෙකට නැමිලා බලපන් :lol: :lol:

    තෝ පට්ටි දැම්මම තෝ වගේ පයි කොට උං හැදෙනවා!
    එතකොට ලංකාවේ උන්ගේ average තව පහල බහිනවා!

    අපි ට රෙද්ද උස්සන ගෑනු වැඩි නිසා අපි ළමයි හදන්නේ නැතුව ආතල් ගන්නවා එතකොට ලොකු පය්යවල් average එකට එන්නේ නෑ.

    තොපි වගේ පයි කොට උන් හින්ද වෙන දේ දැන් වත් තේරුනාද පයිකොට පට්ටි හරකාට :rofl:
    👎