මම කොහේ හරි දැක්කා, A/L හොඳම qualify වෙච්ච (Eng/Med select වෙච්ච) සෙට් එක තමයි විද්යාපීඨවලට යවලා ගුරුවරු කරන්න ඕනේ කියලා.
අද ගොඩක් ගුරුවරු හෙනම ගොන්. පාසල්වලත් ගොඩක් අයට ළමයෙකුගේ මනස හඳුනාගෙන, ඒ අනුව තේරුම් යන විදිහට උගන්වන්න බැහැ. (විද්යාපීඨවලදී අධ්යාපන මනෝවිද්යාව උගන්වනවා මං හිතන්නේ. ඒත් වැඩක් වෙලා නෑ.)
ජපානය වගේ රටක පාසල් බෑග් එකේ design එකේ ඉඳන් පොඩි දේවල්වලටත් දක්වන සැලකිල්ල next level. උන් ආසියාවේ එකම real developed country එක වුණු එක පුදුමයක් නෙවෙයි.