මේක AI ද ඕයි??? 🙄🙄🙄
pathaleiretta Well-known member Aug 18, 2015 9,309 21,316 113 Aug 13, 2026 #1 Reactions: CohenLenstra, KSPathirana, kinkon and 7 others
Shamal3001 Well-known member Sep 22, 2021 7,224 12,019 113 Aug 13, 2026 #2 අපි මේක සමරන්න ඖන Reactions: Sonik Sonik, pathaleiretta and Inigo Montoya
Be_Positive Well-known member May 27, 2022 991 1,198 93 Aug 13, 2026 #3 දැන් නම් උත්සන්න වෙනවා වගේ Reactions: chamira85, pathaleiretta and Inigo Montoya
Inigo Montoya Well-known member Nov 15, 2025 7,651 14,774 113 35 Spain Aug 13, 2026 #4 මොනවද මූ කියන්නේ? Reactions: pathaleiretta
chathura414 Well-known member Jan 2, 2014 6,227 8,224 113 M-Town Aug 13, 2026 #5 pathaleiretta said: Click to expand... Video eka hadapu eka kelinma kuduwe Reactions: CohenLenstra and pathaleiretta
supun_sg Well-known member Sep 5, 2010 16,275 25,033 113 tracing Geo-location.. ... ... Aug 13, 2026 #6 me ara priyan manik karayage video eka edit karalada? Reactions: Yudewwa, CohenLenstra, KSPathirana and 2 others
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,978 2 116,113 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Aug 13, 2026 #7 වොයිස් එකත් ඒ වගේ තමා ඒත් මේ පොර ඔහොම ගොබ්බ වීඩියෝ එකක් දායි කියල හිතන්ඩ අමාරුයි AI Reactions: olu bakka, CohenLenstra and pathaleiretta
nul Well-known member Aug 7, 2017 3,761 5,001 113 Aug 13, 2026 #8 ජුකයි ජුකයි ඔහොම බෑ වාහන පෙලපාලියක ගියානම් තමා ගැම්ම. Reactions: pathaleiretta
Tramadol Well-known member Jul 20, 2014 13,992 8,334 113 Kotahena Aug 13, 2026 #9 තෙත් වෙන්න chance එකක් තියනවා jepponta. ඒක නිසා ඉක්මනට AI ද confirm කරන්න. Over Reactions: itguy77, CohenLenstra, KSPathirana and 1 other person
Mahesh Wanasinghe Well-known member May 28, 2023 15,030 15,516 113 New Zealand Aug 13, 2026 #10 සේරටම කලින් මේක AIද කියපන්
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,028 1 58,352 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Aug 13, 2026 #11 මොකක්ද අර්බුදය? Reactions: pathaleiretta
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,273 1 61,702 113 Mother Earth Aug 13, 2026 #12 පිස්සු හුකන්නෙක්. Reactions: pathaleiretta
Gunther Well-known member Jun 6, 2017 3,927 4,331 113 Aug 13, 2026 #13 thada thada uncle Reactions: pathaleiretta
samruka Well-known member Jul 6, 2007 2,928 529 113 Sri Lanka Aug 13, 2026 #14 ඒක තේරෙන්නෙ නැත්තං , ගොඩක් ප්රශ්න වලට ඉස්සරහට face කරන්න වෙයි ඕක AI කියලා ඕන ගොනෙකුට තේරෙනවා Reactions: Emarald and olu bakka
Maui_15 Well-known member Jan 13, 2018 5,229 9,125 113 Aug 13, 2026 #15 නාමල් ඇවිල්ලා රට හදයි කියලා හිතන් ඉන්න මෝල් බයියෝ මේකට රැවටෙන එක අහන්න දෙයක්ද
O ozykolla Well-known member Jun 20, 2022 9,845 16,803 113 Aug 14, 2026 #16 topkollek said: මොකක්ද අර්බුදය? Click to expand...
GeeBeePee Well-known member May 27, 2025 1,592 2,471 113 Aug 14, 2026 #18 ozykolla said: Click to expand... Monitize wela me hema ekatama bukiye upades dena ponnayo nam dakkama appriyai Reactions: clumsyhulk
ozykolla said: Click to expand... Monitize wela me hema ekatama bukiye upades dena ponnayo nam dakkama appriyai
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,028 1 58,352 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Aug 14, 2026 #19 ozykolla said: Click to expand... යටවෙයි කියලද අර්බුදය? ඇත්තටම එකෙක් යට වුනානම් බොලාට වාසි නැද්ද?
MacFarlane Active member Mar 10, 2026 138 129 43 Aug 14, 2026 #20 pathaleiretta said: Click to expand... Meka AI newi. Balahamko contrast, brightness eka video eke.