දැන් අවුරුද්දකට කලින් අපේ මාමන්ඩිගෙන් accident එකක් වෙලා තියනව bike එකක් වැදිල වාහනෙ. ඌට පොඩ්ඩක් damage වෙලා hospital ඉදල හොද වෙලා ගිහින් පොර speed එකේ ඇවිල්ල තියෙන්නෙ. license ඒ වෙලාවෙ තිබ්බෙ නැති කතාවකුත් කිවුව. කොහොමහරි නඩුව ගියා ඌට ලක්ශෙකුත් දුන්න. වැඩේ එතනින් ඉවර උනා. දැන් ආයෙ lawyer letter එකක් එවල මූට හෙන damage කකුලට plate දාල ඇණ දාල පොර කරල තියෙන job එකෙන් 250,000ක් මාසෙකට ගත්තලු දැන් ඒක නෑලු අනං මනං සීන් දාල දැන් ඉල්ලනව 70millon. හැබැයි දැන් පොර job එකකටත් යනවලු හොයල බැලුවහම.
මේවගෙ experience තියන උන් පොඩ්ඩක් කියපන් මේකට මොනවද කරන්න පුලුවන්?
මේවගෙ experience තියන උන් පොඩ්ඩක් කියපන් මේකට මොනවද කරන්න පුලුවන්?

70mil denta mokada u valentino rossida