සිංහලු මේ sub woofer එක හොඳද?

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,347
    1
    101,204
    113
    34
    Kalutara
    ගණන් වැඩි එකේ වෙනස Optical input තියෙනවා. නැත්තන් දෙකම එකයි. මේ දෙකම 2010 ආපු මොඩ්ල්. මේ දෙක නැත්තන් මේ ගානට වෙන හොඳ එකක් තියේද? 🤔




    nYDLHuo.png




    37vOp0e.png
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,619
    113
    ඕවගේ බේස් විතරයි බන්
    Edifier R1280DBS එකයි T5 සබ් එකයි ගනින්.
    සබ් එක නැතුව උනත් අවුලක් නැ. Sounds පට්ට clarity. මම ලග තිබ්බ Logitec 523. බේස් විතරයි. Quality එකක් නැ
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,347
    1
    101,204
    113
    34
    Kalutara
    ඕවගේ බේස් විතරයි බන්
    Edifier R1280DBS එකයි T5 සබ් එකයි ගනින්.
    සබ් එක නැතුව උනත් අවුලක් නැ. Sounds පට්ට clarity. මම ලග තිබ්බ Logitec 523. බේස් විතරයි. Quality එකක් නැ

    ඒ කියන්නේ Edifier ගන්නවා නම් සබ් එක වෙනමයි ස්පීකර්ස් වෙනමයි ගන්න ඕනද? එතකොට ලක්ෂ එකහමරාක් නේ.. 🥴
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,369
    2,237
    113
    These old systems are way better than new ones,only exception is logitech z5500 which i really like from later ones

    had z5500 and never liked it for stereo. bass heavy and muted mids, not balanced. good for gaming though. never liked active subs.

    finally moved to a pair of Deftech D17s.. they have two inbuilt passive bass radiators, paired with that Kenwood, very clean organic sound. stereo imaging is exceptional. you can pinpoint the location of the singer, drummer, etc when they setup correctly and with bit of room treatment. audio nirvana :lol:

     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,585
    67,946
    113
    had z5500 and never liked it for stereo. bass heavy and muted mids, not balanced. good for gaming though. never liked active subs.

    finally moved to a pair of Deftech D17s.. they have two inbuilt passive bass radiators, paired with that Kenwood, very clean organic sound. stereo imaging is exceptional. you can pinpoint the location of the singer, drummer, etc when they setup correctly and with bit of room treatment. audio nirvana :lol:


    Wow very clear,should look into this
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,704
    14,859
    113
    35
    Spain
    මට නම් හිතෙන්නේ හෙඩ්ෆෝන් සෙට් එකක් තරම් ඔය ස්පීකර මොකවත් හරියන්නේ නැහැ කියල. හෙඩ්ෆෝන් එක තමයි හොඳටම සද්දේ ක්ලියර්. ප්‍රයිවසි එකට හොඳ.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,347
    1
    101,204
    113
    34
    Kalutara
    මට නම් හිතෙන්නේ හෙඩ්ෆෝන් සෙට් එකක් තරම් ඔය ස්පීකර මොකවත් හරියන්නේ නැහැ කියල. හෙඩ්ෆෝන් එක තමයි හොඳටම සද්දේ ක්ලියර්. ප්‍රයිවසි එකට හොඳ.
    mata headphone use karanna bane. mama mono hearing.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,347
    1
    101,204
    113
    34
    Kalutara
    View attachment 269328

    mage thiyenne meka. mama woofer ekai podi speaker 2kui witharak aragena bluetooth thiyana amp ekakata connect karala thiyenne..aaye ithin pissu hedenaa sound & bass

    මේක කීයද බන් ගත්තේ? 2016 දි රුපියල් 24,000ලු. 🥴


    Micro Lab hondai neh ban
    Microlab ekak gnin tattayo

    මොකක්ද වෙනස? මගේ දැන් තියෙන්නේ Genius එකක්, තුන් පාරක් හැදුවා. දැන් නම් කාලේ හරි වගේ. අවුරුදු 15කට වැඩියි දැන්. මේ ගානට හොඳ microlab එකක් නම් හම්බුනේ නෑ.