Brand New S25 Ultra එකක් ගන්න හොඳ ශොප් එකක් කියන්න. After service එක හොඳ තැනක් වෙන්න ඕනෙ, හදිසියෙ හරි warranty එහෙම claim කරගන්න ඕනෙ උනොත් ප්රශ්නයක් වෙන්නෙ නැති ප්ලේස් එකක්.
S25 ultra eka tynwda. S26 ultra ekanm tynw dakkaSoftlogic or from the company
Eyalage after service eka kohomadasmart phone shop maharagama
ehema place na. ganan adu shop 1 tama hodama shop 1Brand New S25 Ultra එකක් ගන්න හොඳ ශොප් එකක් කියන්න. After service එක හොඳ තැනක් වෙන්න ඕනෙ, හදිසියෙ හරි warranty එහෙම claim කරගන්න ඕනෙ උනොත් ප්රශ්නයක් වෙන්නෙ නැති ප්ලේස් එකක්.
ඒකේ Design එකට කෑ ගහනවා නේද කට්ටිය, මොකක් හරි Honor Mobile එකක Design එකමයි කියලාමමත් gatta ආපු ගමන් කිසිම අවුලක් ne හොඳටම weda tama. Mama hithanne inne 2027 ena eka ganna Meka deela.
Thama eka confirm ne ban. Nikan rumors witharaiඒකේ Design එකට කෑ ගහනවා නේද කට්ටිය, මොකක් හරි Honor Mobile එකක Design එකමයි කියලා
reviews walanam hodai. iphone 17 ekak gattha dan 8month withara. thamanam kisima awulak awe na after service check karannaEyalage after service eka kohomada