දැන් පේස්බුක් එකත් ආතල් හුට්ටො
baba-chuti Well-known member Feb 27, 2017 7,173 10,031 113 Aug 18, 2026 #42 Kelvin0 said: හදන්නෙ මොන වගේ content ද? Click to expand... AI content ban
Voldemort Bro Well-known member Jan 1, 2020 10,080 13,948 113 126 Hogwarts Aug 18, 2026 #43 baba-chuti said: AI content ban Click to expand... Ewata monetized karanna puluwanda?
baba-chuti Well-known member Feb 27, 2017 7,173 10,031 113 Aug 18, 2026 #44 Voldemort Bro said: Ewata monetized karanna puluwanda? Click to expand... puluwan ban. human touch ekakuth tiyenna oni. asian countires okkama block karla tiyenne eya page ekn. mama karnne na machan. malli karnne. Reactions: Voldemort Bro
Voldemort Bro said: Ewata monetized karanna puluwanda? Click to expand... puluwan ban. human touch ekakuth tiyenna oni. asian countires okkama block karla tiyenne eya page ekn. mama karnne na machan. malli karnne.
Ysa Karu Well-known member May 29, 2014 20,841 1 11,179 113 Aug 19, 2026 #45 polkatta gala hil karanawa.uge andiyawa iwara wena ekak neme Reactions: chami_84
chami_84 Well-known member Sep 23, 2008 21,819 3,406 113 Aug 19, 2026 #46 Ysa Karu said: polkatta gala hil karanawa.uge andiyawa iwara wena ekak neme Click to expand... jeppek linda athulata dala kata karanna kiwwa nam oya gala deba wenawa Reactions: Ysa Karu
Ysa Karu said: polkatta gala hil karanawa.uge andiyawa iwara wena ekak neme Click to expand... jeppek linda athulata dala kata karanna kiwwa nam oya gala deba wenawa
Ysa Karu Well-known member May 29, 2014 20,841 1 11,179 113 Yesterday at 9:42 PM #47 me kamri polkatu ukannta dekak aninda hithenne mata wtrada bn. karima malak enne uge video dakiddi. 1x bet ekth promote krnawa dan
me kamri polkatu ukannta dekak aninda hithenne mata wtrada bn. karima malak enne uge video dakiddi. 1x bet ekth promote krnawa dan