අක්කල මල්ලිලාව රවට්ටන්න කියන දේවල්

johntuma

Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    අක්කල මල්ලිලාව රවට්ටන්න කියන දේවල්


    .
    .
    .
    .
    මචන්ලා අක්කලට මල්ලිලට කියල මොකක්හරි වැඩක් කරගන්න ඕනි උනාම මල්ලි පැටියෝ, මල්ලි පණ, සුදු පැටියෝ අරව මේවා කියල කොහොමහරි උන්ගේ වැඩ කරගන්න බලනවා නේද? වැඩේ ඉවර වෙනකම් කැවද පැටියෝ ඔයාට මහන්සිද අරව මේවා කියා කියා කොහොමහරි මල්ලිලාව රවට්ටලා උන්ගේ වැඩ කරගන්නවා.
    මම අදුරන අක්කල කිහිප දෙනෙක්ම ඉන්නවා උන්ට මට කියල photo එකක් එඩිට් කරගන්න ඕනි උනාම assignment වලට උදව් ඕනි උනාම පට්ටම ආදරෙන් කතා කරනව. බැරි වෙලාහරි මම උදව්වක් ඉල්ලුවොත් එක්කෝ රෙප්ල්ය් නෑ. නැත්නම් පට්ට busy. නැත්නම් ලෙඩ වෙලා ඉදල. අයි බන් අක්කල මෙච්චර කපටි. මන් දන්නා ගොඩාක් අක්කල ඔහොමයි.
    උබලත් අක්කලත් සම්බන්ද අත්දැකීම් තියනවනම් කොටාගෙන පලයල්ලා.

    .
    .
    .
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    akkalata Puka denna yanawata thota hoda wede :lol:

    පුක දෙන්න ගියේ න බන්.
    උන් හෙන ආදරෙන් කතා කරලා අපෙන් වැඩ කරගන්නවා.
    අපිට උදව්වක් ඕනි උනාම shape එකේ මග අරිනවා.
    උබලට එහෙම scene වෙලා නැද්ද?
    මටනම් ඇති තරම් එහෙම වෙලා තියනවා.
    ඒ උනාට තම ලජ්ජා න අක්කලගෙ කපටි වචන වලට රැවටෙනවා.:rofl::rofl:
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,012
    4,606
    113
    ape ekek ohoma akka kenekta udaw kerane gihin, nangita ukala (balawayas kara) nadu giya hena kalayak. passe pora UK giya. dan bandala
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    අක්කලා විතරක් නෙමෙයි ඔයි. ගොඩක් වෙලාවට හැම එකාම ඔහොම තමයි. FB එකේ එහෙම ගොඩක් වෙලාවට වැඩිය අදුරන්නේ නැති එකෙක් මට හායි කිව්වොත් මම අහන්නේ මොකද්ද ඕන හෙල්ප් එක කියලා.
     

    20_18

    Member
    Feb 27, 2018
    1,297
    45
    0
    මටත් දැං ඔය හුත්තියො ඇතිවෙලා තියෙන්නෙ... වේසියො
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    අක්කලා විතරක් නෙමෙයි ඔයි. ගොඩක් වෙලාවට හැම එකාම ඔහොම තමයි. FB එකේ එහෙම ගොඩක් වෙලාවට වැඩිය අදුරන්නේ නැති එකෙක් මට හායි කිව්වොත් මම අහන්නේ මොකද්ද ඕන හෙල්ප් එක කියලා.

    සිරාවට බන්
    කෙල්ලෙක් කතා කරන්න පටන් ගත්තොත් වැඩි දවසක් යන්න කලින් උදව්වක් ඉල්ලනවා
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    මටත් දැං ඔය හුත්තියො ඇතිවෙලා තියෙන්නෙ... වේසියො

    මටත් ඇති වෙලා තියෙන්නේ බන්.
    අපි උදව්වක් ඉල්ලුවොත් පුදුම ගණන්