අගහරු වල අපගෙ ආදී මුතුන් මිත්තන් ජීවත්ව සිටියාද...අහල බලන්න වටින video එකක්
Me hamduruwo nan dathuwata sama wedila balala tiyenne.gong kariyo umbe boru videos walata views ganna mehe spam karanna epa.. aye dakkoth report karanawa thoge video okkoma misleading content and scam kiyala..

Me hamduruwo nan dathuwata sama wedila balala tiyenne.
Mmm me niwan dakimu channel eke hamduruwo ai danne ne mehema kathawak kivveumbata nemei kiwwe first post ekaata..

oya gal palena pachane ban..Mmm me niwan dakimu channel eke hamduruwo ai danne ne mehema kathawak kivve![]()
E unata niwan dakimu channel eke inne rahatan wahanse kenekoya gal palena pachane ban..
owa ithin manasika awul da nathan promote wenna kiyana bilada manda..

මෝඩ බයියො මම මේ චැැැනල්ල එක කරන්නෙ නැ...80% ක් විතර අඩුකුලෙ හැතිකරයක් ඉන්න මේ වගේ forum එකක දාලා මොකටද අනික එහෙම දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්නෙgong kariyo umbe boru videos walata views ganna mehe spam karanna epa.. aye dakkoth report karanawa thoge video okkoma misleading content and scam kiyala..
අගහරු වල අපගෙ ආදී මුතුන් මිත්තන් ජීවත්ව සිටියාද...අහල බලන්න වටින video එකක්