Bill ekath oneh da ? අනිවාර්ය ඕනේ නැහැ හැබැයි ඔයාගේ එකවුන්ට් නම්බර් එක ඕනේ
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,167 198,746 113 Colombo, Sri Lanka May 4, 2024 #21 Chootyputha2014 said: Bill ekath oneh da ? Click to expand... අනිවාර්ය ඕනේ නැහැ හැබැයි ඔයාගේ එකවුන්ට් නම්බර් එක ඕනේ Reactions: Chootyputha2014
Chootyputha2014 said: Bill ekath oneh da ? Click to expand... අනිවාර්ය ඕනේ නැහැ හැබැයි ඔයාගේ එකවුන්ට් නම්බර් එක ඕනේ
Smartm Well-known member Jul 19, 2008 20,228 20,863 113 හස්තිශෛලපුර May 4, 2024 #22 Bell totally shutdown da? Reactions: NRTG
W Wickybro Well-known member Jan 31, 2023 1,954 1,980 113 May 4, 2024 #23 TechnWeb said: land phone ekak aran routere port eka thiyenawa ekata gahanna. mama alcatel T06 gatta daraz eken 2000/- wage giye ekale. ekata wenama power oneth ne. size ekath podi. ekama aula ring wena sadde adui eke. used ekak fb group ekakin ganna. Click to expand... alcatel T06 phone ekata danne dialog Mobile SIM da??? Reactions: NRTG
TechnWeb said: land phone ekak aran routere port eka thiyenawa ekata gahanna. mama alcatel T06 gatta daraz eken 2000/- wage giye ekale. ekata wenama power oneth ne. size ekath podi. ekama aula ring wena sadde adui eke. used ekak fb group ekakin ganna. Click to expand... alcatel T06 phone ekata danne dialog Mobile SIM da???
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,167 198,746 113 Colombo, Sri Lanka May 5, 2024 #24 Smartm said: Bell totally shutdown da? Click to expand... YES 95% විතර. හැබැයි තවම සමහර 4G එව්වා තවමත් වැඩ
Smartm said: Bell totally shutdown da? Click to expand... YES 95% විතර. හැබැයි තවම සමහර 4G එව්වා තවමත් වැඩ