අඩු මුදලට වෙබ් අඩවි සාදා දෙනු ලැබේ

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    බෙන් 10;23658146 said:
    highly recommended​

    thank you machan

    You must spread some Reputation around before giving it to බෙන් 10 again.

    I will do it for 5000RS. PM me. This guy is way too expensive

    :D


    rep +10


    hata denm rep


    heta denam rep


    ela heta denam rep

    Ela. Weda tikak dennam

    hari thank you macho


    heta denam rep
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    Mama ekek hoya hoya hitiye. mama call karannam machan . jaya!

    ela machan

    nmnmbvhjm

    heta denam rep


    heta denam rep


    heta denam rep

    jnwXbb1.gif

    heta denam rep



    heta denam rep


    heta denam rep


    heta denam rep
     

    @media

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,240
    397
    83
    <!--
    Debugging Info for Theme support:

    Theme: Enfold
    Version: 3.8
    Installed: enfold
    AviaFramework Version: 4.6
    AviaBuilder Version: 0.9.1
    - - - - - - - - - - -
    ChildTheme: Enfold Child
    ChildTheme Version: 1.0
    ChildTheme Installed: enfold

    ML:128-PU:11-PLA:5
    WP:4.9.8
    Updates: disabled
    -->
     

    @media

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,240
    397
    83
    /*
    Template Name : Electrical Plus
    Description : Responsive Electrical Template
    Version : 1.0
    */
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    /*
    Template Name : Electrical Plus
    Description : Responsive Electrical Template
    Version : 1.0
    */

    උබ මේවා දාලා මොකක් ද කියන්න හදන්න මම Theme දාලා කරනවා කියලා ද ? Client ට ඕනේ කියන විදියට තමා කරලා තියෙන්නේ Client තීම් එක අරගෙන දුන්නා සල්ලි වලට හැබැයි මගේ ගානෙන් අඩු කරේ $ 11 උණා ඔය තීම් එක ඕන විස්තර ටිකයි Images දාලා දෙන්න කිව්වා.
     

    ColdRaptor

    Junior member
  • Jun 21, 2016
    42
    5
    8
    හිගාකාපන් ඔයිට වඩා හොදයි.. ඉන්දියාවේ උන් රොටියකට තුට්ටු දෙකට වැඩ කරනවා... තෝ මෙහේ හිගා කනවා... උබලා වගේ උන්ගේ වැඩ නිසා තමා ක්ලයන්ට් ලා ආපහු ඒ වැඩේම වෙන එවුන්ට දීලා කරගන්නවා ලොකූ ගානකට... ඔහේ එහෙන් මෙහෙන් දාලා ටෙම්ප්ලේට් දාලා දෙනවා... බලපන් උබේ පෝර්ට්ෆොලියෝ එක ගූ 70
     

    mafiya

    Junior member
  • Feb 25, 2009
    243
    10
    18
    Colombo
    හිගාකාපන් ඔයිට වඩා හොදයි.. ඉන්දියාවේ උන් රොටියකට තුට්ටු දෙකට වැඩ කරනවා... තෝ මෙහේ හිගා කනවා... උබලා වගේ උන්ගේ වැඩ නිසා තමා ක්ලයන්ට් ලා ආපහු ඒ වැඩේම වෙන එවුන්ට දීලා කරගන්නවා ලොකූ ගානකට... ඔහේ එහෙන් මෙහෙන් දාලා ටෙම්ප්ලේට් දාලා දෙනවා... බලපන් උබේ පෝර්ට්ෆොලියෝ එක ගූ 70

    :yes::yes::yes::yes:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    හිගාකාපන් ඔයිට වඩා හොදයි.. ඉන්දියාවේ උන් රොටියකට තුට්ටු දෙකට වැඩ කරනවා... තෝ මෙහේ හිගා කනවා... උබලා වගේ උන්ගේ වැඩ නිසා තමා ක්ලයන්ට් ලා ආපහු ඒ වැඩේම වෙන එවුන්ට දීලා කරගන්නවා ලොකූ ගානකට... ඔහේ එහෙන් මෙහෙන් දාලා ටෙම්ප්ලේට් දාලා දෙනවා... බලපන් උබේ පෝර්ට්ෆොලියෝ එක ගූ 70

    උබේ ගුත් ගනන් ද :lol:
     

    eshanx

    Well-known member
  • Mar 16, 2008
    3,104
    149
    63
    38
    K_City
    Machan online payment karanna puluwan, online shop ekkata set wena web ekak hadanna puluwanda?

    uba baduwak gattama payment karanna, gatta kenage name address number wage details update wenna?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    Machan online payment karanna puluwan, online shop ekkata set wena web ekak hadanna puluwanda?

    uba baduwak gattama payment karanna, gatta kenage name address number wage details update wenna?

    පුළුවන් මචන් කරලා දෙන්නම් හැබැයි Payment Getway එකට වෙනම ගානක් යනවා.
     

    eshanx

    Well-known member
  • Mar 16, 2008
    3,104
    149
    63
    38
    K_City
    පුළුවන් මචන් කරලා දෙන්නම් හැබැයි Payment Getway එකට වෙනම ගානක් යනවා.

    podi quatation ekak PM karapan machan. google search wala udata ganna widiyak nedda eka?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    සමහරු මැරෙන්න හදනවා මම 10 කරනවා කියලා, ඒ මදිවට තව කට්ටියක් මැරෙන්න හදනවා ලේසියෙන් කරන දේ කියලා පිටුවයි පිටු 5 අරකයි මේකයි කියලා 1500 - කරමු 2500 කරමු කියලා
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    සමහරු මැරෙන්න හදනවා මම 10 කරනවා කියලා, ඒ මදිවට තව කට්ටියක් මැරෙන්න හදනවා ලේසියෙන් කරන දේ කියලා පිටුවයි පිටු 5 අරකයි මේකයි කියලා 1500 - කරමු 2500 කරමු කියලා

    umba umbe price eka set karapan machan. :cool: client ta harinam, umbatath harinam. eke awulak na.