අඩෝ ඇයි බං කෙල්ලෝ මෙහෙම. මුං සමාජයට මුහුණ දෙන්න ඕනේ නැද්ද ???

Mr.dark

Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,480
    6,350
    113
    වේසකම නෝමල් වෙච්ච පවුල් වලින් සමාජ වලින් ආපු එවුන්.
    වතු මුඩුක්කු උන්.
    මට ජොබ් එකෙ දි විසිට් කරන්න උණ තැනකත් ඔය වගේ උන් හිටියා. උගත් උණත් වතු වේස ගති යන්නෙ නැති ගෑනු.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    වේස ගෑනුන්ට ඩිමාන්ඩ් එක වැඩියි කොහොමත්
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,166
    5,864
    113
    වේසකම නෝමල් වෙච්ච පවුල් වලින් සමාජ වලින් ආපු එවුන්.
    වතු මුඩුක්කු උන්.
    මට ජොබ් එකෙ දි විසිට් කරන්න උණ තැනකත් ඔය වගේ උන් හිටියා. උගත් උණත් වතු වේස ගති යන්නෙ නැති ගෑනු.
    ගෑනියෙක් වෙලා හිටිය පොන්නය ගෑනියෙක්ට ඉරිසියා කරන එක අහන්නත් දෙයක්ද පොන්නයො..
    ගෑනි වෙලා උන්න කාලෙවත් තොට පුකේ ඇරපු කාලෙවත් ගෑනු ලාලිත්‍යයක් තොට තිබුනෙ නෑනෙ.. :lol: :lol:
     

    PolHora

    Well-known member
  • Apr 18, 2025
    620
    467
    63
    Bring it here? 🤣 you sir, have won the award for best promotion sharing person ever 😂 now these forever alone elakiri army will go there simping all over this chic 🤣
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,967
    113
    වේස ගෑනුන්ට ඩිමාන්ඩ් එක වැඩියි කොහොමත්
    Hemas එකේ Group MD වෙලා කරගන්න බැරිව දාලා ගියේ බඩුවක්. ඒකි තමයි ලංකාවේ බඩුවක් ගියපු ඉහලම දුරක්. but she has Perfect English & 03 holes
     

    A.L.I.E.N

    Well-known member
  • Dec 9, 2018
    564
    547
    93
    8
    Andromeda I
    වේසකම නෝමල් වෙච්ච පවුල් වලින් සමාජ වලින් ආපු එවුන්.
    වතු මුඩුක්කු උන්.
    මට ජොබ් එකෙ දි විසිට් කරන්න උණ තැනකත් ඔය වගේ උන් හිටියා. උගත් උණත් වතු වේස ගති යන්නෙ නැති ගෑනු.
    dude, thought u one of the rare libs here.
     

    honesty

    Well-known member
  • May 2, 2015
    2,488
    4,678
    113
    Hemas එකේ Group MD වෙලා කරගන්න බැරිව දාලා ගියේ බඩුවක්. ඒකි තමයි ලංකාවේ බඩුවක් ගියපු ඉහලම දුරක්. but she has Perfect English & 03 holes
    sleeveless adina tamil eki neda? eki dala giyada bn?? ai e?
     
    • Wow
    Reactions: Yin And Yang

    jabok

    Well-known member
  • Oct 14, 2023
    1,025
    1,014
    113
    ගෑනියෙක් වෙලා හිටිය පොන්නය ගෑනියෙක්ට ඉරිසියා කරන එක අහන්නත් දෙයක්ද පොන්නයො..
    ගෑනි වෙලා උන්න කාලෙවත් තොට පුකේ ඇරපු කාලෙවත් ගෑනු ලාලිත්‍යයක් තොට තිබුනෙ නෑනෙ.. :lol: :lol:
    Dajunu rate abhashaya penawa oyagen 😁
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,480
    6,350
    113
    dude, thought u one of the rare libs here.
    What does that mean? Should i accept these kind of people just because im a lib? Dude being a lib doesn't mean that i have to accept unappropriative behaviors?? Please learn the liberalism clearly

    Dajunu rate abhashaya penawa oyagen 😁
    දකුණෙ පොන්නයෙක්ද එ්😂😂
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 9:25 AM
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    කරුම ජීවිත බන්. මම දන්නෙ නෑ උඹේ වයස කීයද කියලා. උඹ 80-90 ගනන් වල එකෙක්නම් ඒ කාලේ බහුතර ගෑනුයි දැන් ඉන්න බහුතර උනුයි බලපන්කො වෙනස. ඕක කොහොම වෙනස් වෙයිද ඉස්සරහට 😕
     
    • Like
    Reactions: neo7x

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,967
    113
    sleeveless adina tamil eki neda? eki dala giyada bn?? ai e?
    ඔව්, SL netball team එකේ ඉඳන් ම අල්ලන්න පුරුදු වෙලා. ඉහල ට ආවා. Hemas එකේ top tallent එවුන්ට කෙලවල, ඒකි step down වුණා. දැන් ඉන්දියාවේ එකෙක්‌ දාල තියෙන්නේ.