ඇත්තඋන්ට ඖලක් නෑනම් උඹට මොකද්ද තියන කැහිල්ල
පාඩුවේ වැඩක් බලන් ඉඳපන් බන්![]()
ගෑනියෙක් වෙලා හිටිය පොන්නය ගෑනියෙක්ට ඉරිසියා කරන එක අහන්නත් දෙයක්ද පොන්නයො..වේසකම නෝමල් වෙච්ච පවුල් වලින් සමාජ වලින් ආපු එවුන්.
වතු මුඩුක්කු උන්.
මට ජොබ් එකෙ දි විසිට් කරන්න උණ තැනකත් ඔය වගේ උන් හිටියා. උගත් උණත් වතු වේස ගති යන්නෙ නැති ගෑනු.

Hemas එකේ Group MD වෙලා කරගන්න බැරිව දාලා ගියේ බඩුවක්. ඒකි තමයි ලංකාවේ බඩුවක් ගියපු ඉහලම දුරක්. but she has Perfect English & 03 holesවේස ගෑනුන්ට ඩිමාන්ඩ් එක වැඩියි කොහොමත්
dude, thought u one of the rare libs here.වේසකම නෝමල් වෙච්ච පවුල් වලින් සමාජ වලින් ආපු එවුන්.
වතු මුඩුක්කු උන්.
මට ජොබ් එකෙ දි විසිට් කරන්න උණ තැනකත් ඔය වගේ උන් හිටියා. උගත් උණත් වතු වේස ගති යන්නෙ නැති ගෑනු.
sleeveless adina tamil eki neda? eki dala giyada bn?? ai e?Hemas එකේ Group MD වෙලා කරගන්න බැරිව දාලා ගියේ බඩුවක්. ඒකි තමයි ලංකාවේ බඩුවක් ගියපු ඉහලම දුරක්. but she has Perfect English & 03 holes
Dajunu rate abhashaya penawa oyagenගෑනියෙක් වෙලා හිටිය පොන්නය ගෑනියෙක්ට ඉරිසියා කරන එක අහන්නත් දෙයක්ද පොන්නයො..
ගෑනි වෙලා උන්න කාලෙවත් තොට පුකේ ඇරපු කාලෙවත් ගෑනු ලාලිත්යයක් තොට තිබුනෙ නෑනෙ..![]()
![]()
What does that mean? Should i accept these kind of people just because im a lib? Dude being a lib doesn't mean that i have to accept unappropriative behaviors?? Please learn the liberalism clearlydude, thought u one of the rare libs here.
දකුණෙ පොන්නයෙක්ද එ්Dajunu rate abhashaya penawa oyagen![]()
ඔව්, SL netball team එකේ ඉඳන් ම අල්ලන්න පුරුදු වෙලා. ඉහල ට ආවා. Hemas එකේ top tallent එවුන්ට කෙලවල, ඒකි step down වුණා. දැන් ඉන්දියාවේ එකෙක් දාල තියෙන්නේ.sleeveless adina tamil eki neda? eki dala giyada bn?? ai e?