තරින්දි කියන්ෙන් දක්ෂ නිලියක්. ඒ් වෙග්ම හරිම නිහතමානීයි. හැබැයි ඉතින් අපරාදේ නාස්ති උනොත්.
athe parak gahapnතරින්දි කියන්ෙන් දක්ෂ නිලියක්. ඒ් වෙග්ම හරිම නිහතමානීයි. හැබැයි ඉතින් අපරාදේ නාස්ති උනොත්.
පාට පාට හෙන ගහන්න ඔනා වාරික වශයෙන්.තියෙන එකෙක් අපිටත් දීපන් බල්ලෝ. හෙන ගහනවා තනියෙන් බලපන් සක්කිලියා ගානේ.

අතට ගත්ත දේ කටට දාගනින්ටක්ගාල විඩියො එක දාපන් ඔව් ඔව් අතට අරන් ඉන්නේ
තියෙන එකෙක් අපිටත් දීපන් බල්ලෝ. හෙන ගහනවා තනියෙන් බලපන් සක්කිලියා ගානේ.
dakka
meki 92 da
https://shrinkme.dev/Tharindi_1Ko video eka
වීඩියෝ එක දාපං මචං
අතට ගත්ත දේ කටට දාගනින්
Video eka onee
පාට පාට හෙන ගහන්න ඔනා වාරික වශයෙන්.![]()
athe parak gahapn
https://shrinkme.dev/Tharindi_1තරින්දි කියන්ෙන් දක්ෂ නිලියක්. ඒ් වෙග්ම හරිම නිහතමානීයි. හැබැයි ඉතින් අපරාදේ නාස්ති උනොත්.
https://shrinkme.dev/Tharindi_1මෙවැනි ප්රබුද්ධ සංකථන මණ්ඩපයක ඔවැනි ලාමක ශෘංගාරාත්මක දෑ දැමීමෙන් වළකින්න සහෝදරයා. (අපිටත් නගිනවා ඕයි)
පුක තමා.ඒ කිස් කරන එකනේ යකෝ.ඕක මීට කලින් කිරියේ දාල තිබ්බා
Add godak awilla tg ekata ne link wenne bnපුක තමා.ඒ කිස් කරන එකනේ යකෝ.
https://shrinkme.dev/Tharindi_1
නෑ නෑ බන් ඕක දාලා තිබ්බා.. මේකි අනිත් පැත්ත හැරිල ඇදුම ගලවලා වම් පැත්තට යනවා නේ?පුක තමා.ඒ කිස් කරන එකනේ යකෝ.
https://shrinkme.dev/Tharindi_1
ඔව් ukussa එකේ ඒවා බන්.Add godak awilla tg ekata ne link wenne bn
ඔක්කොම ගලවනවද? ඔය ස්පොයිලර් දාලා තියනවා වගේනෑ නෑ බන් ඕක දාලා තිබ්බා.. මේකි අනිත් පැත්ත හැරිල ඇදුම ගලවලා වම් පැත්තට යනවා නේ?
Bot start කලාම link 3 ක් එන්නේ.ඒ එක ගානේ ඔබපන් වීඩියෝ 3ම එනවා.Ok ok