උබ පුක නොදී ආපු වැඩේ කරං පලයං
------ Post added on Aug 28, 2024 at 10:58 PM
අනේ පකෝ..උඹේ හුකනතාරාට වඩා මේකි පට්ට කියන එක උඹත් පිලිගනින්..
අර බැරල් උත්ති වගේ නෙමෙයි, මේකි නම් පට්ට..
කොහෙවත් ඉන්න මල් පොන්නයෙක් පුක දෙනවා මෙන්න ඇවිත් ..නොදන්න මගුල් කියවලා නිකං ගූ නොවී ඉදපිය ගොන් කැරියා..
@thilan86 වේසිගෙ පුතාට ඕනමනම් තොගෙ අම්මා අද රෑ සෙට් වුනාම අහන්නම්. ඒ වේසි පාරෙ කරවල විකුනන්න ආපු එකෙක්ට රෙද්ද උස්සලා තෝව ඡාතක වුනා කියලා කිරියෙ ඉන්න එවුන් මොනවා කරන්නද බං
පොඩ්ඩක් අම්මා හංගන් ඉන්න තොගේ උප්පැන්න අරං බලපිය තාත්තගෙ නමට තියෙන්නෙ මොකක්ද කියලා
------ Post added on Aug 28, 2024 at 10:37 PM

Nayanathara me wage character ekak kale nane thama. wadak na.අනේ යකෝ..
දූපත් මානසිකත්වය
වල්ගේ පාගාගෙන ඉන්න කැරි පොන්නය..හිටපන් උට්ටෝ... තාම උබේ අම්මට ගහන ගමන් ඉන්නේ. අමු වේසියක් නේ බන්. උට්ට පලන්න පලන්න තව ඉල්ලනවා. හවස් වෙලා ගෙදර එවන්නම්. එතකොට අහගනින් තොගේ අප්පා කව්ද කියලා... පව් බන් උබ![]()
genunge heluwa delaka nathi thota owa magic neda ponnayo
@P Gunaratnm aka
මගේ කලින් account තිබ්බා සෙට් එකක්ම.
මුලින්ම එලකිරියට ආවේ 2021 feb 3.Account එකේ නම @Mandhawa nimal.ඔය එක එක බ්ලොග් වල ඒවා දැම්මේ.ටික කාලයක් ඉදාලා අයින් වුනා.
ආයි ආවේ @ZeroFire මේ account එකෙන්.2022 jan 30.ඒකෙනුත් ඉදියා කාලයක්.
@Antare වගේ අන්තරෙ සෙට් එකයි, @Riduna pumka Antare
@Angammana suma
@Bada thadiya @Antare 2.0 @Antare 3.4 @Antare 4.1 @P Gunaratnam @Gunaratnam @Riduna pumka Antare
Uda athi.Alut heluwak dakiddi amutu kick ekak tiyenawa bola.
Link ekak dapan ko?
------ Post added on Aug 30, 2024 at 8:33 AM
A labbae link eka surveys walata redirect wenawa banUda athi.
pissuda bn age eka 39 wage.meki 92 da
ඔව්.A labbae link eka surveys walata redirect wenawa ban
Ittin hariyaman file share site ekata upload karala link ekak dapan ko.ඔව්.