අඩෝ තරින්දි🥰.නූල් පොටක්වත් නැතිවෙන්න ඇදුම් ගලවනවා🔥.

Naughtykolla48

Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    උබ පුක නොදී ආපු වැඩේ කරං පලයං🤪
    ------ Post added on Aug 28, 2024 at 10:58 PM


    උඹේ හුකනතාරාට වඩා මේකි පට්ට කියන එක උඹත් පිලිගනින්..
    අර බැරල් උත්ති වගේ නෙමෙයි, මේකි නම් පට්ට..
     

    Maskoora

    Well-known member
  • Oct 5, 2020
    2,174
    1,360
    113
    උඹේ හුකනතාරාට වඩා මේකි පට්ට කියන එක උඹත් පිලිගනින්..
    අර බැරල් උත්ති වගේ නෙමෙයි, මේකි නම් පට්ට..
    අනේ පකෝ..
    අනිත් එක උබ ඕකි ගැන ඕනවට වඩා negative comment දෙන්න එපා..
    අර මම එදා කිව්වා රෙද්දේ රෙවිච්ච පොන්නය (අර මායි උබයි එකා කියලා වල්ගේ පාගාගෙන ඉන්න කොන්ද පන නැති එකා) ඒවි උගේ හොර අකවුන්ට් එකෙන් එක එක ඒවා කියවගෙන.
    අහ්හ් නෑ ..ඌ හැබැයි අවුලක් නෑ. ඒ වේසිගෙ පුතා එන්නේ රෑ වෙන්න..
    උගේ තාත්තා ග්‍රීස් යකෙක්ද කොහෙද? :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    මහා එකා ග්‍රීස් ගාගෙන ගැණු බලන්න යද්දී උගේ අම්ම ඌව දැකලා ඒකිගේ මෝල් අමාරුවට අරූ ලව්වා ඇරවාගෙන තමයි ඒ පොන්නයා ජාතක වෙලා තියෙන්නේ :ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    thilan86

    Active member
  • Sep 11, 2016
    172
    125
    43
    Colombo


    කොහෙවත් ඉන්න මල් පොන්නයෙක් පුක දෙනවා මෙන්න ඇවිත් ..නොදන්න මගුල් කියවලා නිකං ගූ නොවී ඉදපිය ගොන් කැරියා..

    @thilan86 වේසිගෙ පුතාට ඕනමනම් තොගෙ අම්මා අද රෑ සෙට් වුනාම අහන්නම්. ඒ වේසි පාරෙ කරවල විකුනන්න ආපු එකෙක්ට රෙද්ද උස්සලා තෝව ඡාතක වුනා කියලා කිරියෙ ඉන්න එවුන් මොනවා කරන්නද බං 😃

    පොඩ්ඩක් අම්මා හංගන් ඉන්න තොගේ උප්පැන්න අරං බලපිය තාත්තගෙ නමට තියෙන්නෙ මොකක්ද කියලා
    ------ Post added on Aug 28, 2024 at 10:37 PM

    හිටපන් උට්ටෝ... තාම උබේ අම්මට ගහන ගමන් ඉන්නේ. අමු වේසියක් නේ බන්. උට්ට පලන්න පලන්න තව ඉල්ලනවා. හවස් වෙලා ගෙදර එවන්නම්. එතකොට අහගනින් තොගේ අප්පා කව්ද කියලා... පව් බන් උබ :P
     

    Maskoora

    Well-known member
  • Oct 5, 2020
    2,174
    1,360
    113
    හිටපන් උට්ටෝ... තාම උබේ අම්මට ගහන ගමන් ඉන්නේ. අමු වේසියක් නේ බන්. උට්ට පලන්න පලන්න තව ඉල්ලනවා. හවස් වෙලා ගෙදර එවන්නම්. එතකොට අහගනින් තොගේ අප්පා කව්ද කියලා... පව් බන් උබ :P
    වල්ගේ පාගාගෙන ඉන්න කැරි පොන්නය..
    ඇයි උබේ fake එකෙන් comment දාන්න ඊයේ රෑ අමතක වුනාද..
    අහ්හ් නෑ උබට ඊයේ පුක පලාග්න්න එකෙක් සෙට් වෙන්න ඇති..
    උබේ අම්මට උබව බඩට එන්න ෂොට් එක වදිද්දී ඒකිගේ වේසකමට අර මම කිව්වා වගේ ග්‍රීස් යකෙක්ට ත් පළල් කරලා.
    ඒක තමයි උබට fake එකෙන් රෑට විතරක් එන්න හිතෙන්නේ..
    උබේ අම්මගේ වල් කමේ ප්‍රතිපල නිසා උබට ඒ වගේ නිචාචර ජානයකුත් නිලීන වෙලා ඇවිල්ලා..පව් පොන්නයා//
     
    • Haha
    Reactions: P Gunaratnm

    blackslash

    Active member
  • Jun 13, 2008
    379
    135
    43
    50.7000° S, 166.0833° E
    genunge heluwa delaka nathi thota owa magic neda ponnayo

    @P Gunaratnm aka


    මගේ කලින් account තිබ්බා සෙට් එකක්ම.

    මුලින්ම එලකිරියට ආවේ 2021 feb 3.Account එකේ නම @Mandhawa nimal.ඔය එක එක බ්ලොග් වල ඒවා දැම්මේ.ටික කාලයක් ඉදාලා අයින් වුනා.

    ආයි ආවේ @ZeroFire මේ account එකෙන්.2022 jan 30.ඒකෙනුත් ඉදියා කාලයක්.

    @Antare වගේ අන්තරෙ සෙට් එකයි, @Riduna pumka Antare
    @Angammana suma
    @Bada thadiya @Antare 2.0 @Antare 3.4 @Antare 4.1 @P Gunaratnam @Gunaratnam @Riduna pumka Antare


    Alut heluwak dakiddi amutu kick ekak tiyenawa bola.

    Link ekak dapan ko?
    ------ Post added on Aug 30, 2024 at 8:33 AM
     
    • Like
    Reactions: P Gunaratnm