මන් download කලේ නෑ.Ittin hariyaman file share site ekata upload karala link ekak dapan ko.
මන් download කලේ නෑ.Ittin hariyaman file share site ekata upload karala link ekak dapan ko.
මොකක් ද දාන පැමිනිල්ල? Film එකක කෑල්ලක් දැම්මා කියලද? නිකන් පුක නොදී ඉදපන් පකෝ.මචං අපි මූ ව CID එකට රිපෝට් එකක් දාමුද කීබෝඩ් විරය ව හැඳි ගෑවිලා යන්න?
ජෝබ්ලස් සක්කිලියගේ වැඩේ මෙතන ඉඳන් මිනිස්සුන්ට කරදර කරන එක
නැ නැ ඒක නෙවෙයි වෙන එකක්. උඹ ඉන්දහන් කෝ පැහෙන් නැතුවමොකක් ද දාන පැමිනිල්ල? Film එකක කෑල්ලක් දැම්මා කියලද? නිකන් පුක නොදී ඉදපන් පකෝ.
කැත කතා කියන්න එපා.isuru thamai mekiwa form kale
Ube ammmata hukala maranawathilan86 = AthalBraker
මෙකෙක්ද බං උබ..පොන්නයාට fake අකවුන්ට් එකෙන් එන්න අමතක වුනාද? ආ.. නෑ නෑ..
තෝ ඒක use කරන්නෙ මම දාන thread වලට විතරයිනෙ නේද..
අයියෝ බං.. කොන්ද කෙලින් තියාගෙන හරි අකවුන්ට් එකෙන් comment එකක් දාගන්න බැරි නපුංසකයොත් මේකෙ ඉන්නවානෙ.. ඕවා උබේ මහ ගෑනිගෙ වැරදි..ඒ වේසිට තිබුන මෝල් අමාරැවට හිගන්නෙක් එක්ක බුදියලා ලමයි හදාගෙන දැන් ඒවාට විදවන්න වෙලා තියෙන්නෙ අපට
උබ පුක නොදී ආපු වැඩේ කරං පලයං
------ Post added on Aug 28, 2024 at 10:58 PM
එහෙමද ආසා මල්ලි..
------ Post added on Aug 28, 2024 at 11:01 PM