අදත් මට බැංකු වලින් Card දෙන්න බෑ කිව්වා

Gingy

Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    කුලියට ඉන්නේ කුලී හිමියා මට ලිපියක් දෙන්න බෑ කිව්වා BR එක ගන්න , මම ඒ වෙලාවේ පහසුව බැලුවේ

    මම ලියාපදිංචි කරේ 2022 එතකොට IT වලට බදු අය කරේ නෑ බන් එක නිසා ගත්තේ

    ලොකු බද්දක් එන්නේ නැහැ බන් 30% ලාභයක් තිබුනොත් නේ ගෙවන්නේ ලාබයක් නැතිනම් ඕනේ නැහැ ඕනේ නම් ලොස්ට් කරලා ම දාන්න පුළුවන් එහෙම උනොත් බදු ගෙවන්න ඕනේ නැහැ එත් අපි එහෙම කරේ නැහැ බෑන්ක් ලෝන් එකක් වත් ගන්න බෑ ලොස්ට් කරොත්, බදු හිතන තරම් අවුලක් නැහැ මම සෑහෙන බය උණා මුලදී එත් මගේ chartered accountant ගේ විස්තර අහලා අහලා ම බය නැති කර ගත්තා.


    Com Bank එකෙන් එහෙම වත් දෙන්නේ නැහැ බන් එයාලගේ වෙබ් සයිට් එකේ ගහලම තියෙනවා corporate account වලට දෙනවා කියලා Debit Card එකක් Hotline එකෙන් කිව්වා Hotline එකෙන් Call එක ශාකාවට මාරු කළා ඒ වෙලාවේ ශාකාවේ අය කාඩ් එකක් දෙන්නම් කියලා letterhead එකකුත් අරගෙන එන්න කිව්වා මට එත් Assistant Manager කියනවා කාඩ් දෙනවා කියලා දන්නේ නැහැ අහලා කියන්නම් කියලා මම ඒ වෙලාවේ කිව්ව මට එන්න කලින් Call කළා කියලා එතකොට දෙනවා කිව්වා කියලා. එතකොට Assistant Manager කියනවා අපි කියන ඒවා පිළිගන්න බෑ කියලා. මම අහපු හැමදේම Call කරලා අහලා කිව්වේ එත් Card දෙනවා ද කියලා අහපු එක විතරක් අහලා කියන්නම් කියා කියා හිටියා. මම ඊයේ Hotline එකට ගත්තා එකේ හිටිය නිලධාරිනිය කිව්වා corporate account වලට දෙනවා කියලා Debit Card දෙනවා කියලා මම කිව්වා ශාකාවේ අයට ඒ ගැන කියන්න කියලා අපි ගිහින් කිව්වට පිළිගන්නේ නැහැ කියලා. ඊට පස්සේ මගෙන් විස්තර ඉල්ලගෙන බැංකු ශාකාව දැනුවත් කළා කිව්වා ශාකාවෙන් මට Call එකක් එයි කිව්වා එත් කිසිම Call එකක් ආවේ නැහැ
    වචනෙන් ගන්න එපා මචන් කෝල් සෙන්ටර් ඉන්නෙ පොඩි ඉන්ටර්න් උන් ගොඩක් තැන් වල. ඊමේල් මාර්ගයෙන්ම ගණුදෙනු කරන්න. එතකොට මොකාටවත් බුල කෙලින්න බෑ ඉන්රයිටින් තියෙන නිසා. වැල පිටින් CC කරන්න බ්‍රාන්ච් මැනේජර් ගෙ ඉඳල හැමෝගෙම. CC ලිස්ට් එකට බයේ ඕන තරම් වැඩ කරගෙන තියෙනවා විශේෂයෙන් ඔය වගේ තැන් වල. උඹට ඒ රාජකාරි ලිපි හදාගන්න ඕන නම් කියන්න කොරස්පොන්ඩන්ස් ටික හදල දෙන්නම් සල්ලි එපා.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    වචනෙන් ගන්න එපා මචන් කෝල් සෙන්ටර් ඉන්නෙ පොඩි ඉන්ටර්න් උන් ගොඩක් තැන් වල. ඊමේල් මාර්ගයෙන්ම ගණුදෙනු කරන්න. එතකොට මොකාටවත් බුල කෙලින්න බෑ ඉන්රයිටින් තියෙන නිසා. වැල පිටින් CC කරන්න බ්‍රාන්ච් මැනේජර් ගෙ ඉඳල හැමෝගෙම. CC ලිස්ට් එකට බයේ ඕන තරම් වැඩ කරගෙන තියෙනවා විශේෂයෙන් ඔය වගේ තැන් වල. උඹට ඒ රාජකාරි ලිපි හදාගන්න ඕන නම් කියන්න කොරස්පොන්ඩන්ස් ටික හදල දෙන්නම් සල්ලි එපා.
    හරි මචන් මට අද Com Bank ශාකාවෙන් එන්න කිව්වා කාඩ් එක එක්ක Account එකක් දෙන්න.

    මට මචන් වෙන Bank එකකින් මාර කෙස් එකක් වුනා