අදත් මට බැංකු වලින් Card දෙන්න බෑ කිව්වා

Giant

Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    නදුනා උඹලැයි අම්මා හිතන විදිය මට තෙරෙන්නේ නෑ බන්
    අම්මා තාම ඉන්නේ 1950 ගණන් වල වගේ
    අනේ මන්දා
    උඹ පවු මචං
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,036
    15,533
    113
    New Zealand
    පැන්‍ෂන් අයට කාඩ් දෙනවා. මහජන බැංකුව, ලංකා බැංකුවේ එකවුන්ට් තියන අයට දෙනවා. මම මේක කියන්නේ වගකීමෙන්. උබට නොදෙන්නෙ ඇයි කියලා හිතා ගන්න බෑ, උබලගේ පැත්තේ බැංකුයි අනිත් සර්විස් හැම එකම අජූතයිනේ බන්. මේන් බ්‍රාන්ච් එකට කම්ප්ලේන් කරපන්
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    pakatada ponnyo mawa allanne
    ඒම තමා කියන්නේ , නිකං හරි ඇල්ලුවම අනේ අනේ ස ඒම කරන්න එපා ස මොනා හරි කරන්න ස බැරිද මුකුත් කරන්න ස 😋 ඕම තමා උබ අඩන්නේ හොටු පෙරාගෙන . ඒම අඩලත් දඩ කාල යනවා , යන ගමන් පොන්නයෝ කිය කිය බැන බැන යයි හැබැයි ඒ වෙලාවේ නිකං ඇටි කෙහෙල් කාපු රිලවා වගේ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඒම තමා කියන්නේ , නිකං හරි ඇල්ලුවම අනේ අනේ ස ඒම කරන්න එපා ස මොනා හරි කරන්න ස බැරිද මුකුත් කරන්න ස 😋 ඕම තමා උබ අඩන්නේ හොටු පෙරාගෙන . ඒම අඩලත් දඩ කාල යනවා , යන ගමන් පොන්නයෝ කිය කිය බැන බැන යයි හැබැයි ඒ වෙලාවේ නිකං ඇටි කෙහෙල් කාපු රිලවා වගේ

    ubala wage ewun wenna athi, mawa nam allala naha, alluwath wedakuth naha. okun ballo wage higanno
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    ubala wage ewun wenna athi, mawa nam allala naha, alluwath wedakuth naha. okun ballo wage higanno
    මෙතන ඉතින් පොර ටෝක්ස් . ඇල්ලුවම අඩන්නේ ඕම තමා උබ ආයෙ කැට තියලා කියන්නම් . ඔක්කම වීරකම් ඉවරයි. ඔච්චර පොර නම් පොලිසියක් ඉස්සරා ඔය උබ කියන අකටයුතුකම් , විනය විරෝධී දේවල් ගැන කෑගපන් කෝ උබට වෙන දේ උබටවත් හිතාගන්න බෑ . 🤣
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    පැන්‍ෂන් අයට කාඩ් දෙනවා. මහජන බැංකුව, ලංකා බැංකුවේ එකවුන්ට් තියන අයට දෙනවා. මම මේක කියන්නේ වගකීමෙන්.
    දන්නවා බන් මට ගොඩක් අය කියලා තියෙනවා
    උබට නොදෙන්නෙ ඇයි කියලා හිතා ගන්න බෑ, උබලගේ පැත්තේ බැංකුයි අනිත් සර්විස් හැම එකම අජූතයිනේ බන්. මේන් බ්‍රාන්ච් එකට කම්ප්ලේන් කරපන්
    අපි ලංකා බැංකුවේ හෙඩ් ඔපිස් එකටම කිව්වා බන් එයාලා කියනවා එහෙම කියන්නේ නැති කරගන්නවා වයසක අය , ගෙවල් වල ඉන්න අය කාඩ් එක අරන් ගිහින් සල්ලි ගන්නවා ඒ නිසා එහෙම හිතලා කියනවා ඇති නැතිනම් දෙන්න පුළුවන් කියලා ,

    ඉතින් එයාලා කියන විදියට අම්මා බැංකුවට ගිහින් තෙරුන් කරන්න හදනකොට අහන් ඉන්නේ නැහැ එක සැරේ අපි දෙන්නේ නැහැ පැන්ෂන් අයට විශ්‍රාම වැටුප් දෙපාර්මේන්තුවෙන් දෙන්න එපා කියලා තියෙනවා එයාල ලිකිතව එයාලට කියනවා නම් දෙන්න පුළුවන් කිව්වා. එතනින් එහාට කතා කරන්න බෑ අනික අම්මා තමා ඕක ඇහුවේ මම ඔය ගැන කතා කරන්න ගියේ නැහැ කුණු කතා අහාගන්න වෙනවා අපි කතාවට ගියොත් ළමයි නිසා පැන්ෂන් එක ගන්න ඕනේ නිසා කාඩ් ඉල්ලනවා කියල කෑගහයි එක නිසා නොන්ඩි වෙන්න ගියේ නැහැ.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මෙතන ඉතින් පොර ටෝක්ස් . ඇල්ලුවම අඩන්නේ ඕම තමා උබ ආයෙ කැට තියලා කියන්නම් . ඔක්කම වීරකම් ඉවරයි. ඔච්චර පොර නම් පොලිසියක් ඉස්සරා ඔය උබ කියන අකටයුතුකම් , විනය විරෝධී දේවල් ගැන කෑගපන් කෝ උබට වෙන දේ උබටවත් හිතාගන්න බෑ . 🤣
    nugath harak issara කෑ gahanna tharan mata pissuwak naha,

    oya ubama lasanata kiyala thiyenne police ponnayange heti thawa wena monawada katha
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    nugath harak issara කෑ gahanna tharan mata pissuwak naha,

    oya ubama lasanata kiyala thiyenne police ponnayange heti thawa wena monawada katha
    බය නේ, හරි දේට කෑගහන්න නැගී සිටින්නත් බයද ඔයා , අප්පො එනම් නිකං ත්‍රෙඩ් දදා කෑගහන්නත් එපා , මෙකේ යුක්තිය ඉටුවෙන තැනක් නෙමෙයි. ඔයා මේවා අධීකරණයට ගෙනියන්න නඩු කියන්න පොලිස් පොන්නයෝ වැරදී මගේ මානව හිමිකම් උල්ලංඝනය වෙනවා කියලා
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    බය නේ, හරි දේට කෑගහන්න නැගී සිටින්නත් බයද ඔයා , අප්පො එනම් නිකං ත්‍රෙඩ් දදා කෑගහන්නත් එපා , මෙකේ යුක්තිය ඉටුවෙන තැනක් නෙමෙයි. ඔයා මේවා අධීකරණයට ගෙනියන්න නඩු කියන්න පොලිස් පොන්නයෝ වැරදී මගේ මානව හිමිකම් උල්ලංඝනය වෙනවා කියලා

    hari deyak unath ballanta thereum ganna bari nam wedak naha,
    uba baya athi ekai ochchara redi hodanne
     

    ob_server

    Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,462
    7,982
    113
    Try and Try one day, you can fly


    ube income eka 1 laks walata adu nam ai uba pvt ltd register karala 30% badu gewanne
    Amaru unath thani pudgala registration ekak kala nam iwarane.
     

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,930
    3,407
    113
    Hosting එකක් බන් IT Company එකක් විදියට Reg කරලා තියෙන්නේ Hosting වලට වඩා දේවල් කරනවා
    credit card ekak gaththa nan hari.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    Try and Try one day, you can fly


    ube income eka 1 laks walata adu nam ai uba pvt ltd register karala 30% badu gewanne
    Amaru unath thani pudgala registration ekak kala nam iwarane.
    කුලියට ඉන්නේ කුලී හිමියා මට ලිපියක් දෙන්න බෑ කිව්වා BR එක ගන්න , මම ඒ වෙලාවේ පහසුව බැලුවේ

    මම ලියාපදිංචි කරේ 2022 එතකොට IT වලට බදු අය කරේ නෑ බන් එක නිසා ගත්තේ

    ලොකු බද්දක් එන්නේ නැහැ බන් 30% ලාභයක් තිබුනොත් නේ ගෙවන්නේ ලාබයක් නැතිනම් ඕනේ නැහැ ඕනේ නම් ලොස්ට් කරලා ම දාන්න පුළුවන් එහෙම උනොත් බදු ගෙවන්න ඕනේ නැහැ එත් අපි එහෙම කරේ නැහැ බෑන්ක් ලෝන් එකක් වත් ගන්න බෑ ලොස්ට් කරොත්, බදු හිතන තරම් අවුලක් නැහැ මම සෑහෙන බය උණා මුලදී එත් මගේ chartered accountant ගේ විස්තර අහලා අහලා ම බය නැති කර ගත්තා.

    credit card ekak gaththa nan hari.
    Com Bank එකෙන් එහෙම වත් දෙන්නේ නැහැ බන් එයාලගේ වෙබ් සයිට් එකේ ගහලම තියෙනවා corporate account වලට දෙනවා කියලා Debit Card එකක් Hotline එකෙන් කිව්වා Hotline එකෙන් Call එක ශාකාවට මාරු කළා ඒ වෙලාවේ ශාකාවේ අය කාඩ් එකක් දෙන්නම් කියලා letterhead එකකුත් අරගෙන එන්න කිව්වා මට එත් Assistant Manager කියනවා කාඩ් දෙනවා කියලා දන්නේ නැහැ අහලා කියන්නම් කියලා මම ඒ වෙලාවේ කිව්ව මට එන්න කලින් Call කළා කියලා එතකොට දෙනවා කිව්වා කියලා. එතකොට Assistant Manager කියනවා අපි කියන ඒවා පිළිගන්න බෑ කියලා. මම අහපු හැමදේම Call කරලා අහලා කිව්වේ එත් Card දෙනවා ද කියලා අහපු එක විතරක් අහලා කියන්නම් කියා කියා හිටියා. මම ඊයේ Hotline එකට ගත්තා එකේ හිටිය නිලධාරිනිය කිව්වා corporate account වලට දෙනවා කියලා Debit Card දෙනවා කියලා මම කිව්වා ශාකාවේ අයට ඒ ගැන කියන්න කියලා අපි ගිහින් කිව්වට පිළිගන්නේ නැහැ කියලා. ඊට පස්සේ මගෙන් විස්තර ඉල්ලගෙන බැංකු ශාකාව දැනුවත් කළා කිව්වා ශාකාවෙන් මට Call එකක් එයි කිව්වා එත් කිසිම Call එකක් ආවේ නැහැ
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,036
    15,533
    113
    New Zealand
    දන්නවා බන් මට ගොඩක් අය කියලා තියෙනවා

    අපි ලංකා බැංකුවේ හෙඩ් ඔපිස් එකටම කිව්වා බන් එයාලා කියනවා එහෙම කියන්නේ නැති කරගන්නවා වයසක අය , ගෙවල් වල ඉන්න අය කාඩ් එක අරන් ගිහින් සල්ලි ගන්නවා ඒ නිසා එහෙම හිතලා කියනවා ඇති නැතිනම් දෙන්න පුළුවන් කියලා ,

    ඉතින් එයාලා කියන විදියට අම්මා බැංකුවට ගිහින් තෙරුන් කරන්න හදනකොට අහන් ඉන්නේ නැහැ එක සැරේ අපි දෙන්නේ නැහැ පැන්ෂන් අයට විශ්‍රාම වැටුප් දෙපාර්මේන්තුවෙන් දෙන්න එපා කියලා තියෙනවා එයාල ලිකිතව එයාලට කියනවා නම් දෙන්න පුළුවන් කිව්වා. එතනින් එහාට කතා කරන්න බෑ අනික අම්මා තමා ඕක ඇහුවේ මම ඔය ගැන කතා කරන්න ගියේ නැහැ කුණු කතා අහාගන්න වෙනවා අපි කතාවට ගියොත් ළමයි නිසා පැන්ෂන් එක ගන්න ඕනේ නිසා කාඩ් ඉල්ලනවා කියල කෑගහයි එක නිසා නොන්ඩි වෙන්න ගියේ නැහැ.
    වෙන බ්‍රාන්ච් එකකින් හදාගන්න.