ade matath eka note una.dasunai chamikai awlk thiynwa....Pressure eka build wune Avishka Bhanuka eka laga out wunata passe.
Asalankath over 2k kaala giya.
Dasun, Chamikath ekka mokak hari arrears ekaka innawa wage.

ape ewun 140k gahaganneth amaruwen. West Indies, Indian Teams dakkama adenawa.Api t20 standrad Wala na BN thama
ඔව් උගේ අර 18 වෙනි ඕවර් එකේ උට වදිද්දියි උට අර බවුන්ද්රී එකක් මිස් වෙද්දියි දස්සා හයි ටෝන් එකෙන් කෑ ගහනවා උට.ade matath eka note una.dasunai chamikai awlk thiynwa....
chamikaya hodai mata nm dassata wada...
chamikaya kapana eka nm lesi wenne na.eeta kln dasuna kapei![]()
eeta kln match walath ehemai bn.shanakata wada hodata chamikayata perform krnna pluwan.ඔව් උගේ අර 18 වෙනි ඕවර් එකේ උට වදිද්දියි උට අර බවුන්ද්රී එකක් මිස් වෙද්දියි දස්සා හයි ටෝන් එකෙන් කෑ ගහනවා උට.
චාමිකය ඒ මලටම ගැහුවා වගේ.
All Rounders la dennek nisa tension ekak yanne othana.eeta kln match walath ehemai bn.shanakata wada hodata chamikayata perform krnna pluwan.
eka therena seen ekakne katath.
ODI eke denneth na T20 eke denneth na tikak udin ghnna.
bt ehma kiyaka shanakaya bola kala out unama itn aruth kora wenwa.
ODI eke oota ehmama ball dnna dunne na
අසලන්කයා T20 හරියන්නෑ වගේ බංPressure eka build wune Avishka Bhanuka eka laga out wunata passe.
Asalankath over 2k kaala giya.
Dasun, Chamikath ekka mokak hari arrears ekaka innawa wage.
ඔව් ODI වල ෆෝම් වෙලා ඉදලා උට ගහන්න පුළුවන්.අසලන්කයා T20 හරියන්නෑ වගේ බං
යස්චන්දිමාල්ට power play එකේ ගහගන්න බැ, power play එක තනිකරම හැවා, අද උනත් 50 over ඉනිමක් play කරේ t20 wala
යස්. බෝල 19ට ලකුණු 6යිඅද මැච් එක හෑවේ අසලංක.
කුසල්ට තාම හොද නැල්ලු බන්. පොර බොහෝ විට WC එකටම ගහයි.යස්
චන්දි තමා පරාජේ මුල
අන්තිමට පොර විසින් මන් පොර ඉනිමක් සෙල්ලම් කලා
අසලංක වන්ඩේ ෆෝමැට් එකෙන් ටුවෙන්ටි ගහන්න ප්ලැන් කරන්නේ
අසලංකයාව වෙනස් කරන එක අපරාධයක්
එක්කෝ එ වෙනුවට ප්ලෙයර් කෙනෙක් හදන එක වටිනවා කොල්ලට වෙනස් වෙන්න අමාරු නම්
චාමිකයාව දස්සට කලින් ගස්සවන්න ඕනේ
ඊට ප්සසේ දස්සා, ඊටත් පස්සේ වනියා වෙන්න ඕනේ
ඇයි කුසලා නාවේ කියන එක තඩි ප්රශ්ණයක්.
බානුකට චාන්ස් දෙන එක ලෝක අපරාධයක්. පොරට විකට් එක පරිස්සම් කර ගන්න තරම් වත් තාක්ෂණයක් නැති ගොබ්බ (හරකෙක්)
බානුකට ඇමරිකාවට යන්න කියන්න
චන්දි T20 ගස්සන එක අපරාධයක්. මුල ඇදලා අන්තමේ ලිඩ් එකක් ගන්නවා. එතකොට පෙරහැර ගිහින්
දැකපු එකම ප්ලස් පොයින්ට් එක බඩ යනවා වගේ යන එක තැන තැන් වල ලැග් උණා. විකට් ඉතුරු උණ එක. චාමික දස්සට වඩා වටිනවා. දස්සා ෆෝම් එකේ නෑ
යස්. බෝල 19ට ලකුණු 6යි
ඕවර් 2යි බෝල 1ක් හාලා
------ Post added on Sep 10, 2021 at 11:53 PM
Uba kiyana eka hari e unata me tem ekata hariyata lakunu tikak gahaganna baa bn.යස්
චන්දි තමා පරාජේ මුල
අන්තිමට පොර විසින් මන් පොර ඉනිමක් සෙල්ලම් කලා
අසලංක වන්ඩේ ෆෝමැට් එකෙන් ටුවෙන්ටි ගහන්න ප්ලැන් කරන්නේ
අසලංකයාව වෙනස් කරන එක අපරාධයක්
එක්කෝ එ වෙනුවට ප්ලෙයර් කෙනෙක් හදන එක වටිනවා කොල්ලට වෙනස් වෙන්න අමාරු නම්
චාමිකයාව දස්සට කලින් ගස්සවන්න ඕනේ
ඊට ප්සසේ දස්සා, ඊටත් පස්සේ වනියා වෙන්න ඕනේ
ඇයි කුසලා නාවේ කියන එක තඩි ප්රශ්ණයක්.
බානුකට චාන්ස් දෙන එක ලෝක අපරාධයක්. පොරට විකට් එක පරිස්සම් කර ගන්න තරම් වත් තාක්ෂණයක් නැති ගොබ්බ (හරකෙක්)
බානුකට ඇමරිකාවට යන්න කියන්න
චන්දි T20 ගස්සන එක අපරාධයක්. මුල ඇදලා අන්තමේ ලිඩ් එකක් ගන්නවා. එතකොට පෙරහැර ගිහින්
දැකපු එකම ප්ලස් පොයින්ට් එක බඩ යනවා වගේ යන එක තැන තැන් වල ලැග් උණා. විකට් ඉතුරු උණ එක. චාමික දස්සට වඩා වටිනවා. දස්සා ෆෝම් එකේ නෑ
යස්. බෝල 19ට ලකුණු 6යි
ඕවර් 2යි බෝල 1ක් හාලා
------ Post added on Sep 10, 2021 at 11:53 PM

Mn kiyanne t20 walata aluth team ekak build karanna one BNUba kiyana eka hari e unata me tem ekata hariyata lakunu tikak gahaganna baa bn.
Kiwwath wage wadunaneලකුණු 10 ට අඩුවෙන් ගහන්නේ. අද කනවා රජ කෑමක්.
මොකට අර කොන්ඩේ තඹ අකිල පොන්ස්ව ඇතුලට දැම්මද දන්නේ නෑ.
උගේ ඕවර් වල බොලේ අහසේම තියෙයි.
මේ අලුත් ඇක්ෂන් එක කන්ට්රෝල් නෑ පොරට හරියට.ඌට දාගන්න ඕන තැනට මේ ඇක්ෂන් එකෙන් දාගන්න අමාරුයි.ඌව එලියෙ තියලා එක්කො ප්රවීනයා හරි බිනුරයා හරි පුලිනයා හරි ගැස්සුවොත් ගේමක් දෙන්න පුලුවන්.මහීෂ්ටත් වැඩිකල් සෙල්ලං දාන්න හම්බෙන්නෑ ඌව රීඩ් කරනවා ලෙසටම දැන්.ඌ රීඩ් කරන්න අමාරු වෙන්න ඇක්ෂන් හදාගත්තෙ නැත්තං පන්න පන්න ගහයි ඌට.Kiwwath wage wadunane
Dara full toss dala kalakanniyek wage balagena inna hati