අධික ඉල්ලුම හේතුවෙන් Ella Odyssey දිනපතාම...

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,189
    113
    34
    Kalutara
    මම සිකුරාදා ගියේ,කෝච්චියට නැග ගන්න බැරි උනා ඊටපස්සෙ බස් එකේ ගියෙ,පොල්ගහවෙල ඉදන් නුවරට කෝච්චියෙනුයි බස් එකෙනුයි එකම ගාන වගේ තමා පනහක වගේ වෙනසක් තියෙන්නෙ හැබැයි බස් එක ඉක්මන් බස් එකේ කෑගල්ලට එකසිය එකයිද කොහෙද කෑගල්ලෙ ඉදන් නුවරට දෙසීයයිද කොහෙද
    සිකුරාදා නම් සෙනග තමා කොහොමත්.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    අපේ වයසෙ කොල්ලෙක් ඕලෙවල් වත් නැතුව 2012දි වගේ CGR එකේ ලේබර් විදිහට ගියා. අන්න දැන් ඇසිස්ටන්ට් ඩ්‍රයිවර් වෙලා. එහෙමත් දෙනවද බන් ඇසිස්ටන්ට්? 🥴
    දෙනවා බන් ඇමතිතුමා කිව්වම
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    CustomerSupport

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,423
    1,552
    113
    අම්මො, මම දෑනුත් ඈල්ලෙ ඉන්නෙ, මෙ දවස් වල නම් එන්නෙ පට්ටම ඩොටෙ සෙට් එක, එක රෙස්ටොරන්ට් එකකට වත් යන්නෙ නෑ, හෑම එකටම ඔලුව දාලා අහනවා බත් තියෙනවද, කෑම තියෙනවද කියලා.
    උන් පාරෙ යන්නෙත් පිටකොටුවෙන් ගත්ත බ්ලූටූත් ස්පිකර් එක ලව්ස්පීකරෙ වගෙ දාගෙන,

    15,000 න් උඩ රුම්ස් එකක් වත් බුක් නෑ, එන උන් හෑම තෑනම ඈවිදලා 850 ට 1000 ට විතර රුම් හොයන්නෙ,
    දෑන් හෑම රෙස්ටොරන්ට් එකකින්ම A4 එකක ෆ්‍රයිඩ් රයිස් කොත්තු මෙනු එකක් හදාගෙන ඉන්නෙ ,

    ඉස්සර අපු ලොකල් ගෙස්ට්ලයි, දෑන් එන උනුයි අහසයි පොලවයි වගෙ,,
    ඉස්සර සුද්දො හිපියො ආවත් ලන්කාවෙ උන් ආවෙ සල්ලි තියෙන උන්, ද්
    ජිවිතෙට ශොටක් ගහෞ නති කෙල්ලො ශොර්ට් ඈදන් යනවා කකුල් වල මයිල් කපලා වත් නෑතුව,
    ammatasiri ehema da ban, mama yanna hitiye, overcrowded nam wena kohe hari yanawa,
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,189
    113
    34
    Kalutara
    දෙනවා බන් ඇමතිතුමා කිව්වම
    විශ්වාස කරන්න තිබ්බා වෙල්ගම හිටියා නම්. දැන් ඉන්න එකා එක්ක කිසිම කනෙක්ෂන් එකක් නෑ.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,556
    25,898
    113
    නුවරැලියේත් එහෙමයි බන්.....තඩි ගෑණු පොරකකා ජග්‍රෝ එකේ ස්ට්‍රෝබෙරි ගන්න කෑ ගහනවා. ඒ මදිවට පට්ට වණ තියෙන එවුන් ශෝර්ට් ගහලා සීතලේ පුප වනනවා. අජූතයි.
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,672
    113
    日本
    නුවරැලියේත් එහෙමයි බන්.....තඩි ගෑණු පොරකකා ජග්‍රෝ එකේ ස්ට්‍රෝබෙරි ගන්න කෑ ගහනවා. ඒ මදිවට පට්ට වණ තියෙන එවුන් ශෝර්ට් ගහලා සීතලේ පුප වනනවා. අජූතයි.
    මහ කරුම රටක්නේ..ඩොටේ හිඟන්නෝ වැහි වැහැල..😂😂
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,532
    100,708
    113
    නුවරැලියේත් එහෙමයි බන්.....තඩි ගෑණු පොරකකා ජග්‍රෝ එකේ ස්ට්‍රෝබෙරි ගන්න කෑ ගහනවා. ඒ මදිවට පට්ට වණ තියෙන එවුන් ශෝර්ට් ගහලා සීතලේ පුප වනනවා. අජූතයි.
    මාත් 19 නිවාඩුව හින්ද 16 යන්න ඉදපු ට්‍රිප් එක කැන්සල් කරන්න බැලුවෙ. අඩුකුලේ කැත කොට සින්හලුයි නානල ටිකයි එක්ක ට්‍රිප් යනවට වඩා හොදයි ගෙදර ඉන්නව.
     
    • Haha
    Reactions: dinuksha_asela

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,921
    3,411
    113
    අම්මො, මම දෑනුත් ඈල්ලෙ ඉන්නෙ, මෙ දවස් වල නම් එන්නෙ පට්ටම ඩොටෙ සෙට් එක, එක රෙස්ටොරන්ට් එකකට වත් යන්නෙ නෑ, හෑම එකටම ඔලුව දාලා අහනවා බත් තියෙනවද, කෑම තියෙනවද කියලා.
    උන් පාරෙ යන්නෙත් පිටකොටුවෙන් ගත්ත බ්ලූටූත් ස්පිකර් එක ලව්ස්පීකරෙ වගෙ දාගෙන,

    15,000 න් උඩ රුම්ස් එකක් වත් බුක් නෑ, එන උන් හෑම තෑනම ඈවිදලා 850 ට 1000 ට විතර රුම් හොයන්නෙ,
    දෑන් හෑම රෙස්ටොරන්ට් එකකින්ම A4 එකක ෆ්‍රයිඩ් රයිස් කොත්තු මෙනු එකක් හදාගෙන ඉන්නෙ ,

    ඉස්සර අපු ලොකල් ගෙස්ට්ලයි, දෑන් එන උනුයි අහසයි පොලවයි වගෙ,,
    ඉස්සර සුද්දො හිපියො ආවත් ලන්කාවෙ උන් ආවෙ සල්ලි තියෙන උන්, ද්
    ජිවිතෙට ශොටක් ගහෞ නති කෙල්ලො ශොර්ට් ඈදන් යනවා කකුල් වල මයිල් කපලා වත් නෑතුව,
    :lol:
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Denuwara Menike th aye patan ganna yana kathawak tiyenawa
    Power sets වලට engine oil නෑ කියනවා. සමහර power set නවත්තලා. බදුල්ල night express එකත් එහෙම එකක්.

    ඇල්ල ඔඩිසිද නම් දන් නෑ උදේ 7:18ට පොල්ගහවෙලින් බදුල්ලට යන කෝච්චියට නම් මේදවස් වල ඇගිල්ලක් ගහන්න ඉඩක් නෑ
    5.55 AM පොඩි මැණිකේ වෙන්න ඕනේ ඔය කියන්නේ.
    ------ Post added on Sep 14, 2022 at 11:46 AM
     

    YAKALK

    Well-known member
  • Feb 6, 2018
    338
    1
    381
    63
    Dolkey, Nala Bera Karayo set eka danma giyanan hari. nida hase yanna puluwan eta passe
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,988
    40,879
    113
    අඩු කුලේ සිංහළු තව ටික කාලෙකින් ඕක පොට්ට වේසි තත්වෙට පත් නොකලොත් තමයි පුදුමෙ
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,556
    25,898
    113
    මාත් 19 නිවාඩුව හින්ද 16 යන්න ඉදපු ට්‍රිප් එක කැන්සල් කරන්න බැලුවෙ. අඩුකුලේ කැත කොට සින්හලුයි නානල ටිකයි එක්ක ට්‍රිප් යනවට වඩා හොදයි ගෙදර ඉන්නව.
    නානලා & නානසේනලා තමයි දැන් එහේ පිරිලා ඉන්නේ..... දම් රැජින වගේ බස් 5,6ක් හෙනට සවුන්ඩ් & lights දාගෙන පිට්ටනියේ තිබ්බේ රෑ 9 ට විතර . සීතලට ,කව්ද බන් පිට්ටනි වලට වෙලා ඉන්නේ...හිමීට අඩියක් ගහන ගමන් පොඩි ක්ලැසික් සිංදුවක් අල්ලනවා ඇරෙන්න. ආයේ රෑට child games / මැරිගෝ රවුන්ඩ් තියෙනවා.....අරුන් පොදි කකා යන්නේ. 🤣
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,532
    100,708
    113
    නානලා & නානසේනලා තමයි දැන් එහේ පිරිලා ඉන්නේ..... දම් රැජින වගේ බස් 5,6ක් හෙනට සවුන්ඩ් & lights දාගෙන පිට්ටනියේ තිබ්බේ රෑ 9 ට විතර . සීතලට ,කව්ද බන් පිට්ටනි වලට වෙලා ඉන්නේ...හිමීට අඩියක් ගහන ගමන් පොඩි ක්ලැසික් සිංදුවක් අල්ලනවා ඇරෙන්න. ආයේ රෑට child games / මැරිගෝ රවුන්ඩ් තියෙනවා.....අරුන් පොදි කකා යන්නේ. 🤣
    ඔය ජාති දෙක යන තැනක් ඇත්තන් වනසනව. දැන් ඒකටම ටික් ටොක් වසන්ගතයො ටිකත් සෙට් වෙලා
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,203
    113
    ටොයිලට් ටික එහෙම කොහොමද දන්නෑ😶 රේල් පාරෙ කාබනික පෝර එහෙමත් ඇති හොඳට 🤣
     
    • Haha
    Reactions: Draco Malfoy