මේවා ඊට පස්සේ ප්රයිවට් කරන්නත් ඕන.
Owa amarui karanna .hodama de private public ownership Yana eka. Tikak share market ekatath dala. Ethakota international funds enawa.
Auditing yanawa
Regulation wedi wenawa.
Eg - petrolium wage ehema kaloth loku capital thiyena company ekak .denma karana eka hondai minissu wenas wenna kalin .den godak minissu kemathi okata.
Lankawe public sector eke 1.5 mn
Total population 22mn
Population / public service staff = 14.6
?? Every 14.6 persons there is 1 public staff .
Can you think how they eat out tax money .
People have to pay losses of Airline who didn't foot on planes.
Same as CEB ,Railway and petrolium
Others like insurance ,banks should be brought private public partnership .