අන්තර්ජලයෙන් මුදල් හොයන විදි / earn money online

dilshan87

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    ඔන්න මම ඔයාගේ එක බලලා ... http://www.prizelive.com එකේ register වෙන්ට යන්නේ .. ඔයාව reffer kara... මට කියල දෙනවද Facebook credit earn කරන්නේ කොහොමද ...සල්ලි ගෙවලා ගන්නේ නෑතිව ... එ වගේම Facebook Game play කරලා money earn කරන්නේ කොහොමද කියලා කියලා දෙනවද.... මම mafia wars play නම් කරනවා.......

    Mama danna tharamin FB eke game gahala money earn karanna ba. Habai offers karala earn karanna puluwan ekak thiyenawalu. Eth salli hambenawada kiyala hariyatama danne na. Easy Cash da koheda e application eke nama. :)
     

    Pit bull

    Active member
  • Dec 24, 2010
    691
    40
    28
    මචන්ලා මන් පොඩි වෑඩක් පටන්ගත්තා. අන්තර්ජලයෙන් මුදල් හොයන විදි (මන් දන්න එව) ගෑන කස්ටියට සින්හලෙන් කියල දෙන්න ට්‍රයි කරන්ඩ හිතාගෙන පොඩි බ්ලොග් කෑල්ලක් පටන්ගත්තා ඔයල ගිහින් බලලා අඩුපාඩු මට කියන්ඩ පුලුවන්ද.
    www.earnmoneyonline-lk.blogspot.com
    අනික මුදල් හොයන විදි දෑනගන්න ඔනි කට්ටියත් මේකට ගිහින් බලන්ඩ

    www.earnmoneyonline-lk.blogspot.com

    machan mata uba dannwanam kiyapanko
    salli kiyak hari hoyanna
    oya graphics weda karala
    mama ODesk eketh ennwa, freelancer eketh ennawa
    but me magulata job ekak dapu gaman kawruhari...

    ekata indian karai, pakistan karayoi ewelema danwa ban
    anika Odsk ekei, freelancerekei
    24 hrs enna bene ban
    so graphic weda karala salli kiyak hari hoyanna lesi karamayak kiyapanko ban
    oya , online banners, Photoshop anything....
    if u know help me lokka
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    dan blog walata adsanse denneth nahalu ne ??
    blog eka maxxa... bookmark ekak dagaththa :)
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Mama danna tharamin FB eke game gahala money earn karanna ba. Habai offers karala earn karanna puluwan ekak thiyenawalu. Eth salli hambenawada kiyala hariyatama danne na. Easy Cash da koheda e application eke nama. :)
    :yes::yes::yes::yes: mamath danna widihata FB Game play karala money earn karanda be ban neththan melahata api kotipathiyo :lol::lol:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    machan mata uba dannwanam kiyapanko
    salli kiyak hari hoyanna
    oya graphics weda karala
    mama ODesk eketh ennwa, freelancer eketh ennawa
    but me magulata job ekak dapu gaman kawruhari...

    ekata indian karai, pakistan karayoi ewelema danwa ban
    anika Odsk ekei, freelancerekei
    24 hrs enna bene ban
    so graphic weda karala salli kiyak hari hoyanna lesi karamayak kiyapanko ban
    oya , online banners, Photoshop anything....
    if u know help me lokka

    sry machan mamanan ea subject eka gena danne ne uba poddak nec2000 contact karala balapan :)