matath ehemay ban. mata thawa un kiyala thiyenawa kamathi ay kiyala hitha ganna ba kiyala.Dune 1&2 (meka hondaida man mekata kamathida kiyala matama hithaganna amarui ban)
Ow ban eka balala athal ekak gannath ba, film eka awul kiyala kiyannath ba, eke vibe eka echchara set wenneth na.matath ehemay ban. mata thawa un kiyala thiyenawa kamathi ay kiyala hitha ganna ba kiyala.
amuthu feeling ekak thiyenawa neda?
මේක මේක එපා වෙන්නේ නැද්ද ? හැමදාම එකම ස්ටොරිය වගේPerson of Interest
First season deka pennata passe nam sahena hodai mata. Season 1 & 2 wala nam eka wage thamai. Passe kathaawa sahenna wenas wenava.මේක මේක එපා වෙන්නේ නැද්ද ? හැමදාම එකම ස්ටොරිය වගේ