අන්තිමට බැලුව හොදම Movie එකයි TV Series එකයි දාගෙන යන්න - 03

garfieldzz

Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,019
    153,080
    113
    "Midnight Mass" බලන්න පටන් ගත්තා අද. :yes:

    ems.cHJkLWVtcy1hc3NldHMvdHZzZWFzb24vUlRUVjEwMTIyOTgud2VicA==




    අන්තිමට බැලුවෙ මේ ෆිල්ම්ස් 2. :)

    Watcher (2022) & Longlegs (2024)


    MV5BMTNkNjU4OGYtODM3NS00NzM1LWFkZWItZTExNzdjYTAwMmRlXkEyXkFqcGdeQXVyMTE1MzI2NzIz._V1_.jpg
    longlegs-2024-movie-poster.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113


    no time for movies :(
    minecraft all day ⛏️

    killers of the flower moon හොඳ කතාවක් උනාට අදිනවා වැඩි

    තුන්වෙනි ත්‍රෙඩ් එක:)

    මම අවසානයට බැලුව හොදයි කියන්න පුළුවන් ෆිල්ම් එක සහ TV Series එක
    :


    Into the White (2012) (Movie)
    Generation War (2013) (Tv Series)


    https:// elakiri.com/threads/අන්තිමට-බැලුව-හොදම-movie-එකයි-tv-series-එකයි-දාගෙන-යන්න-02

    https:// elakiri.com/threads/අන්තිමට-බැලුව-හොදම-movie-එකයි-tv-series-එකයි-දාගෙන-යන්න-01

    Just finished Dexter, started watching Modern family.
    ------ Post added on Aug 26, 2024 at 9:31 PM
     
    • Like
    Reactions: garfieldzz