මම අවසානයට බැලුව හොදයි කියන්න පුළුවන් ෆිල්ම් එක සහ TV Series එක :
7500 (2019) (Movie)
Special Ops: Lioness (2023) (Tv Series) මේක Homeland වගේ
https:// elakiri.com/threads/අන්තිමට-බැලුව-හොදම-movie-එකයි-tv-series-එකයි-දාගෙන-යන්න-01
7500 (2019) (Movie)
Special Ops: Lioness (2023) (Tv Series) මේක Homeland වගේ

https:// elakiri.com/threads/අන්තිමට-බැලුව-හොදම-movie-එකයි-tv-series-එකයි-දාගෙන-යන්න-01
