මම දැකල තියන දෙයක් තමා අනුරාධපුර පැත්තෙ කෙනෙක් වෙන පැත්තකින් බැන්දොත් පවුලෙ අවුල් එනව ! අඩුම තරමින් නෑදෑයන්ට හරි!
මිනිස්සු සාමන්යෙන් කැමති දේවල් consistant වෙනවට. උඹ හැමදාම ගන්නේ bic razor නම් උඹ අනිත් brands මොන රෙද්දක් කොහොම ආවත් උඹ ඒවා consider කරන්නේ නෑ. මම කොහොමත් කෙල්ල එක්ක දවස් 3ක් විතර චැට් කරලා තිබුන නිසා මම කරේ දිගටම කෙල්ල එක්ක මුකුත් නෑ වගේ chat කරගෙන ගියා. එකම වෙනස අහපු වෙලාවේ ඉඳන් මම කෙල්ලගේ කොල්ලා වගේ හැසිරුනා. නිකන් කොල්ලෙක් විතරක් කෙල්ලගෙන් අහන සාමාන්ය දේවල් අහන එක. ඒකි ගැන care කරන එක, වෙන කොල්ලොන්ගෙන් protect කරගන්න හදන එක වගේ දේවල්. දවස් 2ක් යද්දි කෙල්ලට මනසින් extra effort එකක් දාන්න ඕනේ මම කොල්ලා නෙවෙයි කියලා හිතන්න. ගොඩක් කෙල්ලෝ ඒක කරන්නේ නෑ අර consistancy තියාගන්න නිකන්ම උඹව කොල්ලා කරගන්න එක ලේසියි උඹට ඒකිගේ කොල්ලා නෙවෙයි කියලා මතක් කරලා දෙනවට වඩා. ඉතින් කෙල්ල කැමති උනා... මේක හරියන්නේ ඉතින් වැට උඩ වගේ ඉන්න කෙල්ලෙක්ට. උඹව බලෙන්ම reject කරන කෙල්ලෙක්ට මේක හරියන්නේ නෑ.Can you explain the magic which happened in that 48 hours?
Love guru. Lolමිනිස්සු සාමන්යෙන් කැමති දේවල් consistant වෙනවට. උඹ හැමදාම ගන්නේ bic razor නම් උඹ අනිත් brands මොන රෙද්දක් කොහොම ආවත් උඹ ඒවා consider කරන්නේ නෑ. මම කොහොමත් කෙල්ල එක්ක දවස් 3ක් විතර චැට් කරලා තිබුන නිසා මම කරේ දිගටම කෙල්ල එක්ක මුකුත් නෑ වගේ chat කරගෙන ගියා. එකම වෙනස අහපු වෙලාවේ ඉඳන් මම කෙල්ලගේ කොල්ලා වගේ හැසිරුනා. නිකන් කොල්ලෙක් විතරක් කෙල්ලගෙන් අහන සාමාන්ය දේවල් අහන එක. ඒකි ගැන care කරන එක, වෙන කොල්ලොන්ගෙන් protect කරගන්න හදන එක වගේ දේවල්. දවස් 2ක් යද්දි කෙල්ලට මනසින් extra effort එකක් දාන්න ඕනේ මම කොල්ලා නෙවෙයි කියලා හිතන්න. ගොඩක් කෙල්ලෝ ඒක කරන්නේ නෑ අර consistancy තියාගන්න නිකන්ම උඹව කොල්ලා කරගන්න එක ලේසියි උඹට ඒකිගේ කොල්ලා නෙවෙයි කියලා මතක් කරලා දෙනවට වඩා. ඉතින් කෙල්ල කැමති උනා... මේක හරියන්නේ ඉතින් වැට උඩ වගේ ඉන්න කෙල්ලෙක්ට. උඹව බලෙන්ම reject කරන කෙල්ලෙක්ට මේක හරියන්නේ නෑ.
හමුදාවේ එවුන් ගොඩක් ඉන්න නිසා බන්. ඔය ලොකු කැම්ප් තියෙනවානේ.ගණිකාාවො වැඩිපුර ඉන්නෙ අනුරාධපුරේ කියන්නෙ ඇත්තද බන් ? එහෙ අනික රෂ්නෙ නිසා ගොඩක් වලත්ත මිනිස්සු / ගෑනු වැඩියිලු.
සුදු හම ක් ද තියන්නේ..මම කලින් සෙට් වෙලා හිටියේ බස්නාහිර කෙල්ලෙක් එක්ක (කොළඹට ළගයි) පට්ට කෑල්ලක් කියලා ගොඩක් උන් කියනවා. සාමාන්යෙන් insta ෆොටෝ එකකට likes 10000කට එහා එනවා. විස්වාස කරනවානම් කරපල්ලා නැතත් මට අවුලක් නෑ. දැන් සෙට් වෙලා ඉන්නේ අනුරාධපුරේ කෙල්ලෙක් එක්ක. ඇත්තටම දැන් සෙට් වෙලා ඉන්න කෙල්ල කලින් එකීට වඩා මාරම ලස්සනයි. skin colour එකේ ඉඳන්ම නිකන් අමුතුම ලුක් එකක් තියෙන්නේ. ඒකිට මේකප් ලිප්ස්ටික් නැතුවත් අරකිට වඩා ලස්සනයි. මම විතරක් නෙවේ මගේ යාලුවොත් කියනවා. අනුරාධපුරේ සිරාවටම මාර ලස්සන කෙල්ලෝ ඉන්නවා. Campus එකේ අපේ year එකේ පට්ටම කෑල්ලත් අනුරාධපුරේ. වව්නියාව සයිඩ් එකේ ඉන්නවා සමහර කෙල්ලෝ කොළඹ කෙල්ලෝ මොනවද කියලා හිතෙයි උඹලට. ඉස්සර දත්වල කහට තිබුනට දැන් ඕනේ තරම් ඒවාට treatments තියෙනවා. මිනිස්සු බොන්නෙත් filter කරපු වතුර.
මේකට example එකක් මටත් තියනවා.. නැදැයෝන්ට තමයි ප්රශ්නමම දැකල තියන දෙයක් තමා අනුරාධපුර පැත්තෙ කෙනෙක් වෙන පැත්තකින් බැන්දොත් පවුලෙ අවුල් එනව ! අඩුම තරමින් නෑදෑයන්ට හරි!
Monada ban Bothal house kiyanne..?වැඩිම බ්රොතල් හවුස් තියෙන්නේ අනුරාදපුර
බෝතල් පත්තර කඩMonada ban Bothal house kiyanne..?
na lebanonපොටො දාපම් බලන්නම්, පොලොන්නරුවෙ කැල්ලක් නම් රන් කලා, පවුලම කට්ට කලුයි..
ග්රීසියෙ
------ Post added on Aug 2, 2022 at 5:38 PM
flouride case, dan hamoma wage bonne RO filtered wathura habai mehe dan padurakata gahuwath mini filter plants 10k withara wisi wenwaඅඩේ එහෙම වෙන්නෙ වතුර වල ප්රශ්නයක් නිසාද බං? මොනා නැතත් දත්වල ඔය වගේ දුඹුරු පාට ලප තියෙන එකත් වෙලාවකට සෙක්සි කියලයි හිතෙන්නේ!

Favourite figure. Face ahape body shape. Lip shape
හ්ම්! දන්න තරමින් සිංගල්! කාලෙකට කලින් කියල තිබුන bf කෙනෙක් ඉන්නව කියල!Favourite figure. Face ahape body shape. Lip shape
https://www.instagram.com/sajani_keerthisinghe/