Oya guruwarunta baina ekekwat oya padiyata job krnna kamathida ? nane ? oya guruwarunta banala Rs 5000 ta post dana FB page karayo Rs 2500 ta danna kamathida ? nane ? ewage thama. Thawa samahara un kiynawa e salary ekata kamathi nattm ita wada hodata igenagena wena job krnna onilu . Unta terenne na ehema igena gannat apahu guruwaru oni kiyala. Me amaru welawe gas milaa wadi krnna hodanm lamaita kiri piti tikak nathi krnna hdanm duppat minissu kana hal masso tikatat tax gahanna hodanm salary wadi krnna ekaa witarak barikm kiyna eka asadaranai neda ? Ruwanpura adiwegi marge me welawe onida ? Ehma investment krnawanm me welawe krnna oni aduma awruddak athulathawath apahu adayam labena project neweda ? Sadun uyan me welawe onida ? Thondamange malagedara dawas 7k miniya ratawate ara giypu unta guruwaru salary ekata krpu sadarana udgoshaneta wirudda wenna sadacharathmaka aithiyak thiyeda ? Amathilage wiyadam ekakwath kapa hariyada ? Wahana gennana ekat nawattuwe balen kiyala neda ? Vaccine krna than wala minissu kochchara pora kanawada ? ekatwat appontment dena online method ekak haduwanm senaga pirena eka adu krla safe widiyata krnna puluwan neda ? ehema molyakwath thiyeda anduwata ?
